×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

آهنگ جدید وبلاگ


آهنگ جدید وبلاگ :

خواننده :  Adam Lambert 

آهنگ : Ghost Town -- ( یعنی شهر ارواح :/ )


دیدگاه ها

آواتاز    nilufar ^_^ میگه:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۴
سلام چجوری اهنگه خودش اجرا میشه؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۱
پست قبل رو بنگرین  :)

البته آهنگ این پست خودش خودکار اجرا نمیشه اونی که توی قسمت آهنگ وبلاگ گذاشتم خودش اجرا میشه  :)
آواتاز    ツ η!li میگه:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۲
هاه ؟ O_O

بی انصافی نباس کنم:/ ریتمشو دوس داشتم :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۹
:)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۰

هیچی نفهمیدم:/

آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۶
خوب حقیقتا منم همینطور :/
حتما که نباید همشو بفهمیم :)
من تو آهنگاى انگلیسى فقط میتونم فوحش هایى میدن رو بفهمم که این خوشبختانه پاک بود 😑😂 -_-
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۹
خخخخخخخخخخخخخ از چ اهنگی وارد چی شد....
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۳
خخخ  :)
من کلا زیک زاکی حرکت میکنم  :/

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی