×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

love you like a love song :)))


سلام مجدد :)

آهنگ جدید دارم بازم :D

این دفعه گفتم که ترجمه آهنگ cheap thrills رو که گفتم بذارم! البته خودم حس اینکه کلشو ترجمه کنم نداشتم برای همین سرچی در گوگل زده و ترجمه های مختل رو نظاره کردم

اما همشون داغون بودن :|  بد ترجمه کرده بودن خووو

حالا یکیشونو میذارم دیگه -_-

اما آهنگ این پست

خواننده: سلنا گومز

نام: مثل یک آهنگ عاشقانه دوست دارم (عنوان)


حالا ترجمه آهنگ cheap thrills + آهنگش:

برای باز و بسته شدن جعبه ترجمه کلیک کنید

اونجاهایی که ** گذاشتم یعنی ترجمشونو خودم عوض کردم و یا توی () یه چیزی گفتم :)

[Verse 1]
Come on, come on, turn the radio on
یالا، یالا رادیو رو روشن کن

** It's Friday night and I won't be long
جمعه شبه و من آماده نخواهم بود.

 ** Gotta do my hair, I put my make up on
باید موهامو درست کنم ، من باید آرایش کنم

It's Friday night and I won't be long
جمعه شب و من آماده نخواهم بود

[Pre-Chorus]
Till I hit the dance floor
تا صحنه ی رقصو بترکونم

Hit the dance floor
صحنه ی رقصو بترکونم

** I got all I need
من هرچی نیاز داشتمو گرفتم

No I ain't got cash
No I ain't got cash
نه من پولی ندارم (نرگفتم)

But I got you baby
ولی تورو که دارم عزیزم (گرفتم :| )

[Chorus]
Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
(I love cheap thrills)

** Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
عزیزم امشب برای شاد بودن نیازی به اسکناس های دلار ندارم
** (I love cheap thrills)
من عاشق هیجانای کم ارزشم (طرف کم ارزش معنی کرده ولی منظور کم قیمت هست)

(Cheap thrills به معنی یه چیز هیجان انگیز و فریبنده ست اما با مدت زمان کوتاه اینجا منظور سیا اینه که میخوام برقصم چونکه رقصیدن نیازی به پول نداره و راه کم قیمتی برای خوشحال بودن هست )
But I don't need no money
ولی نیازی به پول ندارم

As long as I can feel the beat
تا وقتیکه ریتم رو حس میکنم

I don't need no money
نیازی به پول ندارم

As long as I keep dancing
تا وقتیکه به رقصیدنم ادامه میدم


[Verse 2]
Come on, come on, turn the radio on
یالا بجنب رادیورو روشن کن

It's Saturday and I won't be long
شنبه ست و من آماده نخواهم بود

Gotta paint my nails, put my high heels on
باید لاک بزنم و کفش های پاشنه بلندمو بپوشم

It's Saturday and I won't be long
شنبه ست و من آماده نخواهم بود

[Pre-Chorus]

[Chorus] برای جلوگیری از تکرار جملات... یکم بالاتر برید دوباره :D

[Bridge]
(I love cheap thrills)
(I love cheap thrills)
عاشق هیجان های کم ارزشم
I don't need no money
نیازی به پول ندارم

As long as I can feel the beat
تا وقتیکه ریتمو حس میکنم

I don't need no money
نیازی به پول ندارم

As long as I keep dancing
تا وقتیکه به رقصیدنم ادامه میدم

Oh, oh

[Chorus]

[Outro]
La, la, la, la, la, la
(I love cheap thrills)
La, la, la, la, la, la
(I love cheap thrills)
La, la, la, la, la, la
(I love cheap thrills)
La, la, la, la, la
(I love cheap thrills)
عاشق هیجان های کم ارزشم


دیدگاه ها

آواتاز    سامان میگه:
   ۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۹
ترجمه شو میشه بذاری؟
آواتاز    پاسخ:
   ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۷
والا حس اینکه خودم ترجمش کنم یا بیام براش پست بذارم ندارم! تو نت بگردی زیاد هست شرمده حلاصه
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۱
cheap thrills
سلیقه خوبی داری
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۵
:-)
آواتاز    ツ η!li میگه:
   ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۹
رفتی تو فاز سلنا D:

عجبـــــــــــ 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۶
رفتم تو فاز سلنا؟؟؟؟ :|
این کلا اولین آهنگیه که ازش گذاشتم :|
خوب الان نمیدونم حسمو چجورى بیان کنم  :|
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۹
بسی خفن
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۶
خخخخخ جلو افشین و بگیره یکی باو اینجا خانواده رد میشه:))))))))))))))

باو عنوانتم که با کلاس شده عصن:))))

سلنارو میدوستم:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۶
خخخ  :))
عنوانمون که با کلاس بودش خخخخ
:)
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۸
میدونی خودم تو کار ترجمم از این به بعد اسم اهنگارو میگی من برات ترجمه میکنم تازه تو وب خودمم میخوام همچین کارارو کنم
D;
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۱
من از کجا میدونستم :|
عه انگلیسیت خوبه!؟
من حس ترجمه ندارم وگر نه تواناییشو دارم  :D
باشه :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۳
اولا اصن شب جمعه چی هس؟:/




توما افشین اتفاقاقبله این ک توبگیوپی بردم به سوتیم  خخخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۲
شب جمعه واسه خارجیا یعنی شب قبل از تعطیلات آخر هفته واسه ما مث شب چهارشنبس !
این خط آخر ترجمه لدفا  :|
آواتاز    Afshin ☼_☼ میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۹
خیلی عالی بود البته سلنا رو قبلنا دوسش داشتم الان بی تربیت شده سیا هم که وری گووووووووووده
یکی به مهسا بگه جمعه شب با شب جمعه خیلییییییی فرق میکنه
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۳
بی تربیت شده؟ 0_0
:))
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۷
حتما
خخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۰
خخخ
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰
اهنگ:Raise The Roof
از:Hampenberg & Alexander Brown Ft. Pitbull & Fatman Scoop & Nabiha
رو هم ترجمه شو بزار البته اگه میشه 
خودم ترجمه شو نمیدونم یوقت مبتذل نباشه :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۲
میرم دنبالش ببینم!
امید وارم :/
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۰
الکی معروف شده ها :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۲
:|
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۲
جمعه شب :\
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۲
:|
اونا از این چیزا ندارن ، ذهنیتتو پاک کن :))
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۲
جمعه شب :\
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۳
صدات اکو داره :|
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۹
بدم میاد از سلنا ‌:/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۲
ای بابا :|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی