×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

?Hello, Can you hear me


Adele - Hello


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۹
عه سلام اتمسفر
خوبی؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۰
پس وبت این بود  :|
آواتاز    η!li O_O میگه:
   ۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۸
من برا این پست کامنت نذاشتم ؟:|
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۳
من دیگه حرفى ندارم  :|
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۴
چرا این اینجوی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۴
چى چجورى شده!؟  :|
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۲
چرا ویران شده؟؟
:(
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۵
هعى  :(
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۸
/:به بی ربطیش
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۴
من دیگه حرفى ندارم  :|
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۴
#پوکر-فیس
آواتاز    پاسخ:
   ۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۵
#قضیه_رو_به_وبم_نکشون  :))
آواتاز    دخیـ گمشدهـ میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۴
خوب بود
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۴
:)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۱
خخخخخخخخ
من آهنگ گوش نمیدم
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۸
عه؟ چه بد گوش کنین بعضى اوقات آدمو آروم میکنه :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۲
وری وری نایس 👍👍👍
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۸
:)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۵
/: الهم صل الله محمدوال محمد/: /: /:والوووووووو
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۶
چ ربطی داشت عاخه  :|
آواتاز    سینا ذوالفقاری میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۱
سلام
طراحی قالب بیان
دانلود قالب های بیان


آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۱
من خودم طراح قالب وبم داداش  :)
بیان اینو ننداخته بود تو هرزنامه ها ولی من جواب دادم بلکه دیگه تبلیغ نکنی تو وبم :)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۶
عای لاو دیس سانگ عصن ^.^
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۸
قشنگه
معنیش قشنگ تر...  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی