×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

کاش میشد گفت بیخیال دنیا و مردم و...


سرما خوردم :|

به طرز بد جورى گلوم داره درد میکنه ، سقف دهنم و ابتداى گلوم به قدری میسوزه و خشکى میکنه که آبجوش خالى میخورم هم خوب نمیشه -_-

از دیروز ساعت هاى هفت این علائم شروع شدن تا امروز بد تر شدن!

و من خر هم رفتم مدرسه ! ولى ساعت ده و ربع زنگ زدن به بیان دنبالم

برادرم ساعت یازده اومد دنبالم :|

دلیل این که امروز خواستم برم مدرسه این بود که چون هفته پیش هم همین دو شنبه به دلیل این که یادم نمیاد :\ فک کنم آزمایشى چیزى داشتم ، نرفته بودم مدرسه و میخواسم امروز کلا مطاعات رو برم

ولى از اونجایى که مطالعات زنگ آخر بود و من زنگ اول و دوم رو رفتم پس نتیجه میگیریم که خاک تو سرم کاشکى نمیرفتم حداقل :\

هى با خودم میگفتم که نرم معلم شاکى میشه و... خوب به درک بشه -_-

بچه ها هم که برن بمیرن :\

اه ، اعصابم خورده -_-

گلومم درد میکنه ، سرگیجه هم هست :\ ، سر دو زنگ اول هم که از تب کلا بیدار نبودم -_-

من برم بخوابم ببینم بد تر میشم یا بهتر -_-

مرسى اه


دیدگاه ها

آواتاز    saeede sa میگه:
   ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۶
انشاءالله زودتر خوب بشی
منم سرما خورده بودم
از شدت گلورد صدام در نمیومد
هی میگفت۱۲۳ ببینم چجوریه:دی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۳
ممنون :)
بد دردیه ایشالا زود تر خوب شی :)
:دی
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۲
همینه که هس :/
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۰
:|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۱
انقدر حال میده وقتی داری به نظرات جواب میدی کامنت بذاری :))))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۴
:))))
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۶
به طرز بد جورى نداریم ما تو زبان فارسی :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۹
-_-
:دى
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۳
کاش...ولی میدونی...نمیشه
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۹
ممنون از دلداریت :\
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۲
ببین آرین آویشن و ترخون و دارچین(چوبشو) با یکم گلاب و سه تا پیمونه چایی خشک قاطی کن داخلش دو قاشق چایی خوری پرررررررر شیکر بریز بزار تو یخچال یخ شه بعد بیار بیرون یکم بزار تو دمای محیط بمونه بخووووووووووور خوب که نمیشه گلوت هیییییییچ بلکه اسهال میشی هی میری دشوری غش میکنی از خنده گلو دردت یادت میره:)))))

فووووش ندیا
:))))))))

خوبه عاااااااا باور کن اسهااااااااال میشی اصن درد گلوت یادت میره بخودا:)))))))

مطالعااااااااااااااااااااات داریـــــــــــــــــــــد!!!!

خداروووشکررررررررررررررررررررررر امسال از شرش راحت شدم فقط زیستتتتتتتتت و عشقه هوهو:)))

خوب بشی ایشالا:)

امروزم که نرفتی مدرسه کوفتت بشه قشنگ://///بهار پاتریکیان نیز هم://///////
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۱
مدرسه رفتم :| ولى تا زنگ دوم -_-
یکم بومادران و سبزى هم قاطیش میکنم بیشتر اسهال شم خیال تو راحت شه :\
:))
آواتاز    Afshin √ میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۸
ای داد بی داد چرا سرما میخوری آخه ؟؟؟ ( بیا آب پرتقال )
منم شبا که تو پارک جلو خونمون با بچه محلا جمع میشیم تا مرز سرماخوردن میرم ولی میخوابم خوب میشم دوباره فرداش همینطور 
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۲
چى بگم والا!
عه چه باحال :)
آواتاز    ... UCGAIN ... میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۶
سلام
دعا میکنیم خوب شی
انصافا آدم توی این حالت قدر سلامتی رو میفهمه
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۲
سلام ، ممنون
آره واقعا الان داشتم به این فکر میکردم که زمانى گلو درد نبودم چقدر خوب بود :)
آواتاز    Bahar Alone میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۲
زود خوب شی:))
آویشن دم کن بخور:|موثره شدید...جواب نداد بیا منو بزن:))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۳
ممنون
آره یه سرى دواهاى سرما خوردگى و جوشونده کردم تو حلقم ، دیگه حالا ببینیم چى میشه -_-
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۹
منم امروز نرفتم ..
دیروزم بخاطر امتحان زبان رفتم 
بعد فک کن دبیر زبانمون خودش گفت تو چرا اومدی با این حالت :|
ایشالا زودی خوب شی :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۴
من رفتم ولى تا زندگ وسط :)
چه دبیر با فهمى قاموسا :|
ممنون :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی