×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

کار هایی که از پارسال تا الان نکردم D:


سال 95 که برسه ( رسید دیگه :| ) کار هایی رو که از پارسالش نکردم رو یاد میی کنم :/

مثلا از پارسال تا الان دستشویی نرفتم  :|  ( به شرطی که از ساعت 8 به بعد دستشویی نرید D: )

یا مثلا از پارسال تا الان فوحش ندادم  :||||   D: خنده

و صحبتایی از این قبایل دیگه  :)

سال نوتون هم موبارک  D:


دیدگاه ها

آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۷
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۵
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۱
بللللللللللللللللله ک فکر میکنم
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۵
😅😅😂 D:

:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۷
من نشستم مث این بچه های خوب به کارهای خوب و بدم فک کردم ولی هیییچی از خوبی یادم نیومد یا حسین مظلوم ینی من اینقد بدم؟؟خخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۰۱
نه بابا فکر میکنى خخخ

:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی