×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

چالش خود شناسی! درباره خودت بنویس و خودتو بهتر بشناس!


سلام

الان اومدم که یه پست بذارم میخواستم یه چیزی تو مایه های داستان و یا انشا بذارم و فک کردم دیدم که در مورد خودم یا چیزای اطرافم بذارم...!

اما قبل از اینکه شروع به نوشتن کنم گفتم که حیفه بدون شما! بنابر این گفتم زتون دعوت کنم که بر خلاف بقیه چالش های در مورد خودتون بنویسید! اینکه زندگیتون چه رنگ و رویی داره علاقه هاتون مشکلاتی کن فکر میکنید میان و یا اومدن و رفتن ، اتفاقای خوب وغیره...

برای اینکه دلتونو الکی خوش نکنم بگم که این چالش جایزه مایزه نداره و فقط در مورد خودتونه برای اینکه در مورد خودت بنویسی و تصور خودتو از خودت ببینی...

اینکه چیزای محرمانه و یا شخصی و یا غیره رو بیارید تو نوشتتون هم بستگی به خودتون دار...!!  :)

من فردا یا پس فردا یا همین الان! یا کلا هرموقع که وقت کنم! یکی برای خودم میذارم امید وارم تصوراتم از خودم داغون نباشه  :|

استقبال هم بشه یا نشه فرقی نمیکنه چون هر کس درباره خودش مینویسه!  :)

Write about Yourself ... :)


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۲
 اگه بخوام درمورد خودم بنویسم باید یه کتاب باشه :/
مال تورو خوندم ولی چیزی از خودت نگفته بودی حس هایی که تو همه مون وجود دارن رو بیان کرده بودی
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۹
خوب اره منم یه کتاب میشه اون پست هم بیشتر یه انشا بود ولى خوب دیدم حس نوشتن درباره خودمو ندارم گفتم ببندم قضیه رو :\
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۹
خوبست اما سخته
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۱
-_-
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۲
/: /: واقعا دراین حد ؟/: ینی اسممومیبینی میزنی زیرگریه میگی وای بازاین نظرداد
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۷
نه اسمتو میبینم همچین چیزی نمیگم
ولی بعضی اوقات برا کامنتایی میذاری همین رفتارو دارم  :|
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۵
(: مشکل ازتوعههههههه دورازجونت زبون نفهمی (: والا نفمیدی چی گفتم؟همشهری زبون هم شهری نفهمه نچ
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۹
آهان الان فهمیدم  :|
خوب اون موقع من یکم میزون نبودم  :))
تو هر وقت نظر میذاری من کلا نابود میشم  :/
هر وقت خواستی بگو  :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۵
اوم تاحالا راجبش فکر نکردم :)
سعی میکنم انجامش بدم اما توی خلوت خودم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۷
حالا فکر کن  :)
قانون های نوشته رو خوده نویسندش وضع میکنه! هر جور راحتی  :)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۳
اوهوم فکر خوبیه ... ان شاءالله مینویسم
(من چقد پست قول دادم که میذارم هنو نذاشتم بعضیاشونو :دی)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۱
درباره خودتون بنویسید ببینیم چی  درباره خودتون فکر میکنید!  :)
:دی
این در باره خودتونه مدتش هم نا محدوده!  :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۳
(: کی بگیم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۲
من چرا نمیفهمم تو چی میگی؟  :|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۸
باچه :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۰
:)
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۰
تلاشمو میکنم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۱
موفق باشی  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی