×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

و در این لحظه است که خود کشى خواهم کرد O.O


اتفاقى آدرس قبلیه این وب رو زدم و با این صحنه مواجح شدم

و در این لحظه بنده دست به خود کشى خواهم زد O.O


دیدگاه ها

آواتاز    ❀ ZahRa ✿ میگه:
   ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۷
من معذرت میخوام بابت رفتارم 
اما هر چند که میدونم نیازی به این نیست 
خداحافظ
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۴۹
خواهش میکنم!
منم معذرت میخوام بابت رفتارم (هر چند نیازی به این نیست!)
پیش میاد اینجا از این چیزا ولی خوب دلخوری از ته دل نیست و خوب میشه اخرش همه چی :)
خداحافظ !؟
آواتاز    ❀ ZahRa ✿ میگه:
   ۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۰
چه خوب خودکشی کنی هم خودت راحت میشی هم یه دنیا رو خوشحال کردی منتظرم 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۱۷
چ هیزم تری بهت دادم |:
آواتاز    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) میگه:
   ۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۲۱
کلا یارو مشکل داره
وب جهنم بهار رو هم همین کارو کردن...
کرم بودن که شاخ و دم نمیخواد :|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۵
-__-
آواتاز    Afshin √ میگه:
   ۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۶
سلام مای فرند 
کجایی نیسی؟
آواتاز    Afshin √ میگه:
   ۱۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۰
منم یه وب داشتم تحت عنوان depress بعد از حذفش نمیدونم کی از کجا درومد گرفتش 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۴
-_-
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۰۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۵
سلام پسر
خوبی؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۳
سلام مرسی خبری ازتون نیستا :)
آواتاز    ♫ شباهنگ میگه:
   ۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۴
یکی هست به اسم احمد 12
همه‌ی وبلاگای حذف شده رو به اسم خودش ثبت کرده
یه بار تو رادیو بلاگیا در موردش گفته بودیم
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۷
O_0
آواتاز    دختر خاکستری میگه:
   ۱۱ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۲
والا من یه بار اومدم بیان بلاگ بسازم برای چندین نسلم تجربه آموختم!
پدرم نیز در اومد الانم نشستم توی بلاگفا با خیال راحت :|
ولی اینکار دیگه عاخر نامردیه که -__-
آواتاز    lady of snowy :} میگه:
   ۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۲
👀
آواتاز    ژولیوس باخ میگه:
   ۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۵
کاملا طبیعی! -_-
هم بفهمن عوض کردی میسازن!
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۲:۰۸
-_-
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۳
-____________________-
واسه همینه که میگم همیشه ادرستون رو مثل جون مراقب باشید :|
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۷
:|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۷
پست جدید نمیزاری ؟! :)
تار عنکبوت بست وبت :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۰:۴۸
مگر اینکه تو احوالى بگیرى :دى
با این وضع امتحانا مگه فرصت میشه؟؟ -_-
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۹
معروف شدی :)))))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۷
:)))
آواتاز    Afshin √ میگه:
   ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۴
کار من نیست به من شک نکنین
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۹
ما غلط بکنیم به شما شک کنیم :)))
آواتاز    Bahar Alone میگه:
   ۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۷
زلزله اومده عامووو؟
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۴
اینطور به نظر میومد که دیروز زلزله اومده :|
آواتاز    مجتبی مطوری میگه:
   ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۹
چرا اینجوری شده😂نکنه میخوایم کم کم به انفلانزای پاپ اپ مبتلا بشیم😂
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۰
والا این وب همونیه که من از اول باهاش شروع کردم منتها آدرس رو یه بار عوض کردم اخیرا اما خیلى وقت نیست ، ولى دوستان ماشالا خیلى سریع عمل میکنن O_O
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۳
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا چراااااااااااااااااااا
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۰
باید بدونم!؟ :|
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۲
یادمه طرف وبشو حذف کرد...چند وقت بعد دوباره ک ادرسش رو زدم یه همچین چیزی بالا اومد...تبلیغاتی :|
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۲
پس تو زود تر در جریان بودى :|
تبلیغات با اسم و فامیل من؟
این خلاف قانون عسد عاغا D:
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۲
چقدم که معروف بود وب قبلیت :)))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۱
والا این همون وبه
فقط تغییر آدرس دادم :\
:)
آواتاز    محمد حسن میگه:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۲
ضمن تبریک به خاطر وبلاگ‌زیبایتان از شما دعوت میکنم از وبلاگ بنده نیز دیدن فرمایید و‌باعث افتخار بندس که جزء دنبال کنندگان وبلاگ ما باشید

با تشکر
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۱
:|

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی