×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

وقت های تابستانی را قدر بدانیم :دی


#روز_نوشت

معمولا همیشه اول پست هام سلام میکنم!

برا همین : سلام  :-)

اول تابستون و تعطیلاتم رو خوب شروع نکردم... خوب اعصاب خوردی که هیچ بی حالی رو هم زیاد تحمل کردم [میکنم و خواهم کردم] حتی شبا هم نمیتونم بخوابم و...

الان اومدم پشت کامپیوتر و از فرط بیکاری  :D  گفتم بذار این پروژه رو استارت بزنم!

خوب پروژه یه پروژه نسبتا سنگینه و هدفم ازش بیشتر یادگیری معماری لایه بندی نرم افزار هست!

اما دهن سرویس میکنه  :|

اما اگه بسازمش هم ممکنه بتونم به فروش برسونم و مهم تر اینکه حداقل بخشی از N-Layer رو کار کردم و بهتر یاد گرفتم...

پروژه رو ساختم و 5 تا لایه اصلی رو هم اضافه کردم اما همین اول کاری اشتباهی باید Windows form میساختم Class Library ساختم  :|

حذف کردم دوباره ساتم بازم حواسم نبود همون اشتباه  :|

خداروشکر در دفعه بعدی چشامو باز کردم درست انتخاب کردم  :D

به کمک و همت خودم و Visual Studio 2015 و Framework هایی نظیر Mapper و Entity Framework و فریم ورک های معماری نرم افزار و دانش خودم و صد البتههههه

سایت Stackoverflow که از جون هم برای برنامه نویس ها واجب تره  :D  امید وارم بتونم در مدت 3 یا 4 ماه این پروژه رو تموم کنم  :)

پ.ن : رمضون رمضون ، او دارد میاید  :)) خوش میاد :)


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۰۲
نه باو روزه نیسم نمیگیرم کلا یه مدت ریلکس شم خخخخ پس بوده؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۳
نه بابا فوش نبوده :))
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۵
من امروز شروع‌کردم عصنم خوب نبود 
به خاطر ماه رمضون نه هااا کلن حوصلم سر رف‌خخخ

این انگیلیسیا فوشه؟!!!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۸
الان من موندم روزه گرفتن رو شروع کردی یا یه کاری انجام دادنو؟  :|
منو از این غفلت در بیار قاموسا  :|

خوب سعی کردم تا جایی میشه نباشه  D:
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۸
آره میخواستم بگم که منظورم از معماری اشتباه بود ولی شک کردم بعدش 

خوبه که زنان جامعه اینقدر فعالن زیاد انتظار نداشتم ازشون :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۸
خوب این دوتا دقیقا دو تا چیز متفاوتن!

:|
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۴
اولا
 اصلا به رشته ای که خواهم رفت ربطی نداره برنامه نویسی!
دوما
اولین بار که کلاسش رفتم و خوشم اومد ازش دیگه پیگیری نکردم و سرگردون موندم!
ولی تو تابستون میخوام روش کار کنم
نرم افزار های معماری.. هوممم به درد بابام میخوره حیف که نتونست بهم این چیزارو یاد بده!
واقعا به ندرت دختری پیدا میکنی که به این چیزا علاقه مند باشه
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۵
حالا چرا میزنی؟ :|
نرم افزار های معماری که نه معماری نرم افزار :))
باور کن کلاسایی که من مرفتم و یا میرم (که الان تموم شدن:|)
از 12 نفر تو کلاس 9 نفرشون دخترن :|
خوب شاید به رشتت نخوره و احتمال میدم تجربی باشی ولی میتونی تا حداقل حد متوسط یادش بگیری :)
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۷
آفرین که به برنامه نویسی علاقه مندی
من هم هستم ولی متاسفانه امکانش رو پیدا نکردم تا این حد پیشرفت کنم!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷
عه چرا امکانش پیدا نکردین؟
خوب ردیفش کنید به نظر من :)
آواتاز    sevil ... میگه:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۸
بدانیم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۸
الان دانستی خودت؟  :|
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۸
قدرمیدانیم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۳
:)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰
خیلی هم عالی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۶
:)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۰
من هنوز تابستونم شروع نشده ..
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۳
شروع میشه خیالت راحت  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی