×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

وقتى حالت گرفته باشه...


سلام مجدد!

خوب ما که دیگه دیروز [چهارشنبه] امتحاناتمون تموم شد و الان دیگه تقریبا وارد تابستون شدیم  :/

خوب از این بابت خیلى خوش حالم و خیلى خسته! خوب دهنم واسه امتحانا اومد رو آسفالت :\

+ امروز هم تولد یکى از بهترین دوستام بود که خوب رفتیم رستوران و خوش گذشت و کلى مسخره بازى و خنده داشتیم...

ولى نمیدونم چرا همچین حالم خوب نیست!

یه جورایى گرفته ام!

اصلا خیلى داغونه آدم اعصابش خورد میشه...

وقتى حالت گرفته باشه این چیزایى هم که خوش حال کننده هستن نمیتونن خوشحال نگهت دارن حداقل واسه 24 ساعت...

هعى... نمیدونم چه مرگم شده...!


دیدگاه ها

آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۶
هوم برا این که امتحاناتون تموم شده آیا ؟
آخه من اینجوریم ... همیشه لحظه شماره میکنم امتحانام تموم شه وقتی تموم میشه من یه احساس پوچی میکنم :))
به هر حال این احوالات گذراست 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۷
بلى بلى  :)
آواتاز    ツ η!li میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۵
خوب میشی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴
:)
آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۲
از گرمائه!!! 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۷
شاید :/
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۷
((((: به قول خودت سعی کن شادباشی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۳
چشم  :)
آواتاز    reyhane hastam میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۸
عاشق شدین رفت 😀
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۹
:|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۵
منم مرگِ مشابهی گرفتم !
وقتی همه خوشحالن من در حال پوکش ام ! :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۰
مى تو!
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۲۲
امیدوارم خوب شی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۰
همچین ابراز محبتى کردى


که حس کردم بیمار روانى ام :/
ممنون : ))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی