×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

وقتى به یه هم صحبت نیاز دارى :)


وقتى واقعا دلت پره و به یه هم صحبت نیاز دارى

وقتى حالت خوب نیست و احساس میکنى از ناراحتى پُرى و انگار نمیتونى دووم بیارى

یه نگاه به اطراف میکنى و میبینى همونایى که فکر میکردى میتونى رو هم صحبتى و غیره روشون حساب باز کنى ، دلیل صحبتای توى گلوتن ..

حتى خانوادت ..

پس همینجور توى خودت میمیرى! :)


دیدگاه ها

آواتاز    tahi :D میگه:
   ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۳
میفهممت...!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۴
:)
آواتاز    saeede sa میگه:
   ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۷
پس برا چی وبلاگ داریم.اگه حرف دل و اینا نبود که اینستا هم کارمونو راه مینداخت :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۹
:)
آواتاز    ... UCGAIN ... میگه:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۵
فقط صبر و تحمل!
البته یه رفیق خوب بدرد همین موقع ها میخوره ! رفیقی که نامرد نباشه! 
معمولا رفیق مومن که ایمانش ظاهری نیست و واقعا خداترس باشه بدرد همین موقعا میخوره!
اصلا مذهبی نباشه فقط نامرد نباشه !
من تجربه این چیزی که رو که میگی دارم خیلی خوبه درد و دل که میکنی میبینی اون هم شبیه این مشکل رو داشته و همین جوری زر میزنین و سبک میشین! :|
خدایا ممنونم که اینجور رفیقی رو روزیم کردی !

آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۰
صدات اِکو داره داداش D:
آواتاز    ... UCGAIN ... میگه:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۵
فقط صبر و تحمل!
البته یه رفیق خوب بدرد همین موقع ها میخوره ! رفیقی که نامرد نباشه! 
معمولا رفیق مومن که ایمانش ظاهری نیست و واقعا خداترس باشه بدرد همین موقعا میخوره!
اصلا مذهبی نباشه فقط نامرد نباشه !
من تجربه این چیزی که رو که میگی دارم خیلی خوبه درد و دل که میکنی میبینی اون هم شبیه این مشکل رو داشته و همین جوری زر میزنین و سبک میشین! :|
خدایا ممنونم که اینجور رفیقی رو روزیم کردی !

آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۰
دوست ندارم براى رفیقام از زندگی شخصیم بگم!
هر چند اونا هم اصلا گوش نمیکنن و براشونم مهم نیست :)

خداروشکر که همچین رفیقى دارین ! :)
آواتاز    زِدْ عِِـچْ آرْ …  میگه:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۴
بعضی حرفارو فقط باید بنویسی رو کاغذ 
بعد 
کاغذو پاره کنی
اینجوری احساس میکنی حرفاهم دارن یا کاغذ بریده میشن
آواتاز    پاسخ:
   ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۰
شخصیا در این مورد احساس میکنم دارم با دیوار حرف میزنم :|
نوشتن حرف ها خیلى خوبه.. ولى پاره کردنش آدمو خالى نمیکنه ولی خوب همون نوشتنش خیلى سَبُک میکنه ..
آواتاز    تنها ... میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۵:۴۱
موافقم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۲
:)
آواتاز    الی .  میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۹
ولی وبلاگ جای خوبیه برا خالی کردن حرفایی که جمع شدن تو دلت.. :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۱
اوهوم :)
یه پست بزرگ با 16 سال قدمت تو راهه :)
آواتاز    nily .. میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۳
کاملا قابل درکی! :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۵
:)
آواتاز    اسمان *** میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۰
خانواده خیلی خوب هستن وخوب هم میمونن همیشه برات ولی هم من وهم شما میدونیم یه حرفایی واقعا درخانواده جاش نیست و نخواهد بود..اصلا بعضی حرفا برای نگفتن هست فقط
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۳
بستگى داره حرف هایی که میخواید بزنید در چه موضوعى باشه
من که فعلا دنیاى بیرونى انچنان ندارم و زندگیم فعلا محور همین خانواده میچرخه و خوب موضوعاتش هم بیشتر از همین قسمت منشا میگیره ..
ولى کلا روشون حساب نمیکنم در این مورد :)
آواتاز    اسمان *** میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۴
حرف زدن یا همون درد دل کردن من اصلا قبول ندارم میشه یه چک سفید براشون که یه روزی  میتونن هرجا خواستن از حرفات علیه خودت استفاده کنن حتی طرف اگه طرف مورد قبولت باشه ..یه کانال واسه خودتون بزنید فقط خود خودتون یکمی شخصی تر یکمی ازاد تر ..بنویسین ازهمه چیز ...به نظرم خیلی جواب میده..
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۶
حرف زدن با دوست ها شاید
ولى خانواده چطور!؟ :) خانواده من اینجورى نیستن ولی روشونم نمیشه به عنوان هم صحبت حساب کرد ..
به فکرش بودم ولى به نظرم حتى به اندازه وبلاگ هم حق مطلب رو ادا نمیکنه :) ولى شاید اینکارو کردم !
معمولا همه چیو تو خودم میریزم دیگه چى بشه بیام اینجا ابراز کنم :)
آواتاز    ... S҉A҉H҉A҉R҉ میگه:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۷
همیشه همینه واقعا
آواتاز    پاسخ:
   ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۳
نه براى همه :)
موقعیت ها هم فرق میکنه..

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی