×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

هدیه بیان برای بانوان " خانوما بدوییین " -__-


عاغا با این که تو پنلتون بهتون خبر میده ( اگه اون قسمت براتون فعال باشه )  با این حال من این پست رو میذارم اگه خبر ندارین خبر دار شین  :؟

بیان به مناسبت روز زن به غیر از 50 % هدیه ای که کلا میده ( البته باید بخرید تا بده D: )  به خانوم ها هم 5 هزار تومن هدیه میده ( ینی مفت میریزه تو حساب بیانتون  :))  ) 

برا اینکه بگیرید ( اگه خانومید  خندهزبان درازی ) به این لینک که یکی از پست های بیانه برید و توی این پست یه نظر خصوصی بذارید عنوانش هم این باشه: (" من یک بانوی ایرانی هستم ") تا از اعتبار استفاده کنید  :)

فقط بجنبید تا آخر فروردین بیشتر فرصت ندارینااا   :))) 

از ما گفتن بود  D:

:)))


دیدگاه ها

آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۳
خوب بیان چی داره مابخریم
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۶
:)))
هر چى نیازت هست :)
آواتاز    nilufar ^_^ میگه:
   ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۶
واااااای من دیر فهمیدم از دستم رفت
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۸
نه هنوز فرصت هست  :)))
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۳
هوم؟؟؟چی بخریم از بیان خب؟؟؟؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۱
5000 تومن میده جی میشه خرید 🤔 نمیدونم هى نیازته 😅😂
آواتاز    مهســـــــــــــا ... میگه:
   ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۶
!!!!
50% هدیه ی چی؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۲
مثلا شما 10 هزار تومن میخری ایشون 50 درصد هدیه میده که میشه 5 هزار تومن و شما با پول 10 هزار تومن 15 تومن میخری !

یا مثلا 100 هزار تومن میشه 150 هزار تومن   :)

ولی اون 5 هزار تومن رو مفتی به خانوما میده  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی