×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

میدونید که من عنوان دهیم ضعیفه ! :)


یه مسابقه ای بود که حدودا از 2 ماه قبل از عید فک کنم بخش نامشو دادن به مدرسه و خوب با این موضوع بو که مسابقه وبلاگ نویسی ، برنامه نویسی و تولید محتوای الکترونیکی که این آخریه کلا تو کت من نمیره ، بعد کلی درد سر و اینا با مدرسه برای ثبت نام و این که اینا کلا چی میخوان را مسابقه و اینکه اصلا مسخره بازیه و دیدم برنامه نویسیه یا بچه بازی ؟؟؟ خلاصه نتونستم ثبت نام کنم بعد دوباره همین 1 هفته پیش فکر کنم شنبه هفته پیش دوباره این بخش نامه رو از اول دادن مدرسه که آدمی تر شده بود ولی موضوعاش همون سه تا بدون با این تفاوت که :

مسابقه برنامه نویسیش واسه دوره دوم بود یعنی اونایی که 2 و 3 و 4 دبیرستانن و کلا شامل 7 و 8 و 9 نمیشد که من یکم تو دلی بهشون فوش داد و گفتم خوب به درک

که باز یه بخشنامه جدید همین چهارشنبه هفته پیش دادن که مدرسه شنبه به من خبر داد که دوباره همین مسابقه با همین موضوعا و حالت ولی این دفعه 8 و 9 میتونن شرکت کنن و مسابقه 4 شنبه همین هفته یعنی 15 هست(فردا) و خوب من گفتم باشه منو ثبت نام کنین و اینا اول گفتن پروژعه میخواد بعد گفتن نه باید بری محل مسابقه و مسابقه ایه و اینجوری

آغا شرایط که جور بود حالا تو همین اوضاع قاراش میش اینا گفتم باید گروهی باشن  :| حداقل 2 نفر  :| و خوب من این دفعه در دلم یه کارواشی براشون راه انداختم که نگو :/

حالا با کی گروه شم ؟  اصلا مگه تو مدرسه ما جز من کسی برنامه نویسی بلده عاخه ؟  :/ یه هفتمی هست که اونم فقط در حد این که با واژش آشنایی داره و کلا دو تا تگ head و body از html رو بلده و ترجیحا نیاد بهتره :/ چون ممکنه بره رو مخم ! خوب البته آقای رجب پور هم لیسانس نرم افزار رو داره ولی خوب دانش آموز نیست :/

خوشبختانه یکی از دوستام به اسم آرین که قبلا علاقه به هک و کد نویسی داشت من یکی دو جلسه بهش کد نویسی سی شارپ یاد دادم و میدونم آدمه و دوستمه رو مخمم نمیره  -__- و حداق تا تا دستورات شرطی if رو بلده

خلاصه همین آقای رجب پور اومد گفت آرین رفعتی:

+: بله آقا

-: اسمتو واسه مسابقه برنامه نویسی با آرین (من) نوشتم :/

+:ولی من که بلد نیستم و از این حرفا

-:اشکال نداره گروهی باید کار کنین تو همراه آرین برو

من: آره حداقل تو میتونی با من هم فکری کنی و یه چیزی هم بارت هست!

+: برین اونجا و کلا یجوری هم باشین انگار دوتاییتون دارین کد میزنین

-: ولی میترسم ازم سوال کنن

من: نه بابا اینا یه سوال یا مسئله میدن باید گروهی بشینیم کدشو بزنیم

+: نترس مشکلی پیش نمیاد منم به آرین(من)  اعتمد دارم چون پروژه کار کرده بقیه به صورت تئوری میدونن کلا

و...

و خوب کلی مکالمه دیگه هم داشتیم که بخوام بگم سه متر پست میشه (اگه تا الان نشده باشه)  D:

و خوب از شما چه پنهون با این که من چیز های زیادی رو یاد گرفتم و یا خواهم گرفت ولی خوب منم استرسش رو دارم  D:

ولی برای دلگرمی به خودم و آرین گفتم ببین فوقش یا میریم رتبه میاریم یا م**ر**نیم دیگه از این بالاتر ؟؟؟

حقیقتا نمیدونم چی در انتظارمونه اما حداقلش و قسمت مهمش هم اینه که میریم اونجا حداقل با محیط آشنایی پیدا میکنیم و از اینجور صوبتا :)

پ.ن: من امروز و دیروز(یکشنبه و دوشنبه) به دلیل سرما خوردگى شدید نتونستم برم مدرسه و خوب از اتفاقات جدید خبر ندارم ! -_-

همه چی آرومه من هنوز بیدارم! (1:30َAm)

شب و روزتونم خوش  :)


دیدگاه ها

آواتاز    بق بقو میگه:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۶
دادین امتحانو چطور بود؟:))
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۷
موفق باشی رفیق جان :)
نگران محیط هم نباش ، میدونم که از پسش برمیای :)))))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۷
ممنون
الان که دیگه تمو شد و خُب ، خوب بود :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۸
خخ تومدرسه مام بخش نامش اومد 


خوشحال میشم به وبم سربزنی
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۱
چشم سر میزنیم  :)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۹
سلام 
سرما خوردگی بد چیزیه :)
الان چی؟؟ خوابید یا بیدار؟؟ :دی
شما بلدی من میدونم ان شاءالله رتبه هم میاری :)
موفق باشی!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۲
والا خواب چه وقته؟ الان دارم واس خودم تمرینای عجق وجق میگم و کدشو میزنم ،، البته اینایی خودم میگم نسبت به پروژه هایی کار کردم تقریبا هیچن ولی خوب تاک تیکی ان مثلا کاربر دوتا عدد بده همه عددای اول بینشونو پیدا کنه که آسونه خوب! :)
بیشتر از این نگرانم چون با همچین محیطی آشنایی ندارم و نمیدونم چی در انتظارمه!

دست شما مرسی همچنین شما در کارهاتوووون  :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۴
واس مام اومد کلی خودشونو جر دادن ک یکی بیاد ثبت نام کنه اخرشم هیییییییییییییییچ....
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۹
ههههههه
ما هم فقط من و دوستم واسه برنامه نویسیش رفتیم !  :)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۵
اره منم ثبت نام کردم چنتام محتوای الکترونیکی درستیدم فرستادم ک گفتن باز نمیکنه:///

ایشااااااالا ببرید :)چ از ته دل گفتم:)

چ جااااااااالب اسم دوتاتون ارینه

ای باباغ تو هنوز خوب نشدی چن هفتس سرما خوردی:))

شب و روز و عصر و ظهرت بخییییییییییییییر


آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۰
اوهوم اسم دوتامون یکیه

اى بابا چند هفتس سرما خوردم؟ :/
کلا از شنبه همین هفته شروع شده چند هفته کجا بوده  :|
آواتاز    younes noori میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۳
شما خودت آرینی ؟ یا دوستت آرینه؟ 
سخت گیج شدم!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۹
ما هر دوتامون آرینیم  :))
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۳
آخی......(جناب خانب بخونش)
سرما خوردی....؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۹
یه سه چهار روزى میشه
آواتاز    .....Arefeh ..... میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۲
خیلی طولانی بود حوصلم نشد بخونم ولی خب هرچی هست خوبه خخخ
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۹
آره منم معمولا طولانى نمیخونم ولى ایندفعه خودم طولانی صادر کردم خخخخ
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۴۰
چرا مدرسه ی ما از بخشنامه ها نیومده!!!! 
:-)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۰
نمیدونم ، شاید فقط واسه کرمانه !

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی