×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

مسکن ها هم بر هر سر دردى دوا نیستند :|


میدونى؟

مسکن ها بر سر دردى که ناشى از بر خورد کله با قسمتى از سقف که به دلیل کانال کولر پایین تر است و با یک پرش بر اثر کمى خوشحالى و ژانگولر بازى به وجود آمده است و اکنون ورم کرده است دوا نیستند :|

یک تیکه یخ و یکمى زرد چوبه احتمالا اثر یهترى دارد :\

درسته بلند بودن قدم هم تو بروخورد کلم دخیله ولی خدایى فک کنم معمار این ساختمون اول سقفو ساخته بعد یادش اومده کانال کولر بکشه :|||

بعد اومده یه قسمت از خونه ارتفا سقفو یه متر و نیم آورده پایین :|||


دیدگاه ها

آواتاز    ✿شمیم زندگی✿ میگه:
   ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۲
:|
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۹
|:
آواتاز    Reyhane hastam میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۷
خخخخخ عخهههه
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۱
-_-
:)
آواتاز    younes noori میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۵
قدت مگه چه قدره؟
4 - 1.5 = 2.5 ؟
آواتاز    پاسخ:
   ۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۰
قدم 197 هست
3.7 متر سقف به صورت معمولى منهاى 1.5 متر که پایین اومده میمونه 2.2 که بیام رو پنجه پا سرم میخوره به سقف دیگه :)

آواتاز    عای عم بــــهـــــار D: میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۳
من یه سری رفتم سفره بندازم رو بند ، هی هم با خودم میگفتم که حواسم باشه سرم نخوره به چهارچوب فلزی زیر کولر ..
سفره رو پهن کردم خوش و خرم داشتم میرفتم بالا یهو دووووپس سرم خورد تو گوشه ـش ..
قشنگ درک میکنم چقدر درد داره -_- 
یکم چندشه ولی اگه تحمل کنی همون تخم مرغ و زردچوبه بهترش میکنن ..
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۵
-_-
حالا الان که خوب شدم :)
آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۴
مثه تو تام وجری یه قلمبه قرمز زده بیرون؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۳
زده بود بیرون عاره -_-
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۴
اوه اوه :||
چقد بد ...
یحتما همونه دیر یادش اومده ... یاشایدم اول قصد گذاشتن کولر نداشتن بعدش دیدن نه باشه خوب دیگ مجبوری یه مترو نیم پایین آوردن :||
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۵
چى بگم والا :|
آواتاز    ویار تکلم میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۴
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۷
:)
آواتاز    ❥ آراگل ❥  میگه:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۱
اوووخ >_< ورمم کرده؟ -__-

خوشبختانه تاحالا همچین بلایی سرم نیومده : )

حقته تا تو باشی از این جلف بازیا در نیاری: دی -_- :)))))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۵
اره یکم
خداروشکر خوبه که :)))
بالاخره یه موقعى آدم خوشحال باشد بایستى جفتک زنان انرژى خویش خالی نمیاد مخصوصا وقتى تنها میباشند :)))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی