×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

ما خریم یا اون بی خیال :؟


الان که ساعت 11:55 هست و ما فردا که پنجشنبه باشه ساعت 9 صبح تا 11 کلاس زیست شناسی داریم! شنبه هم که امتحان علوم داریم!

حالا چرا زیست این وسط؟

بله چون هنوز از درس زیستمون 6 صفحه مونده  :/

وسط امتحانای ترم  :/

بعله دیگه عاقا همیشه 30 ساعت دیر میاد سر کلاس همین میشه دیگه شایدم 40 دقیقه  :|

حالا ما باید فردا پاشین بریم مدرسه  -______-

خاک تو سرش -___-

تازه معلم تفکرمون هم هست  :|

من امتحان ترم تفکر رو ندادم  :|

پروژه و گزارش پروژمو سرویس شدم دا کامل تموم کردم ولی هنوز ندیدمش که تحویلشبدم  :|

نکبت  :|

میگن عفونت ریه کرده بود 4 روز تو بیمارستان بستری بود   :|

حقیقتن از اول ابتدایی تا حالا هیچ نفرینی معلمامونو نگرفته بود

ولی این لامصب لهش کرد   :))

خلاصه دیگه فردا مجبورم که برم میفهمی؟ ، مجبـــــــــــــــــــــــــــــــــــور   :|


دیدگاه ها

آواتاز    bahar ... میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۷
خخخخ نفرینه روخوب اومدیا
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۳
:)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۲۳
خخخخخخ منم مجبورم ریاضی بخونم:-(
عجب معلم تنبلی داشتین شما:-)
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۳
اوهوم
آواتاز    .....Arefeh ..... میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۴:۱۲
اوووخی الهی

حالا غصه نخور زیست شیرینه سرکلاسش حال میده
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۳
بد نیست!
آواتاز    younes noori میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۳۰
دوران مدرسه تکرار نشدنیه.
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۳
بهتر
برای من که افتضاح ترین دورانه.... نمیدونم چرا همه باهاش حال میکنن ولی من....
نمیدونم چه فقرقی با بقیه دارم!
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۱
خخخخخ عاخی 

معلم تفکرررررررر؟؟؟؟

هشدمی؟:)

از معلمای ما بدتر نیستن مدرسه نمونه سخت گییییر یه چیزای خارج از کتابی باهامون کار میکنن عصن نگووو:/

قبل عید15تا فصل تموم شد براما:/
ما شمبه ریااااااااضی داریم واااای واااااااای وای وای وای وااااای:)

ایشالا گند بزنی دورهم بخندیم:)

فرداااا یادت نره صبونه بخوری بری سرکلاسااااااا خوووووش بگذررررررره کلااااااااس:)) ما تو خوابه نازیم تو دنبال تحصیل علم 

عاورین فرزندم:))))
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۲
گند بزنم ؟  :/
شنبه هست که امتحان  -__________-
ولی این خر هنوز 6 صفحه از زیستو درس نداده :|

آواتاز    Afshin ☼_☼ میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۶
تسلیت عرض میشه :))
اوه نفرینات فقط گیراست ؟ باید مراقب باشیم لذیتت نکنیم پس :|
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۷
والا نفرین من یه نفر که نیست  :|
250 نفر آدمه  :|
استباهی دستم م خورد شد لهش کردم -_-
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۱
ینی چی خب ؟!
الان من با این استیکر جدیدا انگار همش دهنم افقیه :/
ایش :))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۲
:|
استیکر جدیدا؟
اینا کجاشون جدیده  :/
:)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۰
برو موفق باشی :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۱
میرم ممنون   :)
همچنین  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی