×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

عنوانی واسش ندارم !


هعی روزگار گوشیتو بردارو بیار  // با نمایی از باران و دار

بگیر عکسی از این دیار // بگیر فیلمی چو روزگار

ذخیره کردی راهتو؟ // یا خاطرات -- هتو ؟

نمانده نفس در سینه ام // یا که فکر و اندیشه ام

زبانت به بد گویی گشتیده است // کار هایت همچینی بد پیشه است

بقیشو مامانم همچینی گند زد تو فکرم دیگه از مغزم نیومد بیرون !

برگرفته از بخش های گند زندگیم !


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۱
خخخخخخخ وااای اره منم تا دارم یه شعری کوفتی مینویسم مامانم میپره وسط فکرم :))))))))))

شعر=عاااالی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۰
:)

=)
آواتاز    η!li ツ میگه:
   ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۴
سلام ببخشید مزاحم شدم...اسم وبمو عوض کردم اگه میشه منو با این اسم جدیده لینک کن:)

لطفا
آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۳۵
خاطرات 😂😂😂
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۴۲
D:  😂😂😂

دیگه شرمنده ما این قدر بى ادب هم نیستیم 😂😂 D:
آواتاز    n!li :| میگه:
   ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۳۲
اااا ینی از خودت گفتی ؟ :O

ایول بابا خیلی جالب بود 
آواتاز    پاسخ:
   ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۴۲
بلی :0

:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی