×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

عمری آمدیم به بار در فضایی پر جنون...


عمری آمدیم به بار  / در فضایی پر جنون

از چه کردی ها بگو؟ / که نبوده جز جنون

هر چه کردم با خودم با دیگران / با فکری مشغول و دل هم پر جنون

فکرم از این کلمات بی معنا پر است / تا که یابم جایگزینی بر جنون

سنم زیاد نیست لاکن این مغزم پر است / تا به کی جنگم بنده با این جنون؟

عاشقانه مینگرم به این اهداف خویش / ولی افسوس که این راه راهیست پر جنون

فکر آلوده و بد بین میشود در راه من / ولی من عاشقانه مینگرم در این جنون

دستم و فکرم در ارتباط / تا که یابند چیزی بر وزن جنون

تا که من آشفته خاطر راهی وبلاگ شدم / ولیکن نتوانستم نویسم جز جنون

کلمات و متن هایم پر غم که بود / نظراتم همچو فکرم پر جنون !

این قلم خشک شد بس نوشت / ته کار این مجنون ، جنون است و جنون...

فعلا این پایانه منه... ولی به وب هاتون سر میزنم


دیدگاه ها

دیدگاهی ثبت نشده!

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی