×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

شمارش ستاره ها - Counting Stars - وصف حال :)


از خود این آهنگ و هم از معنیش خوشم میاد :) شاید بعدا که وقت کردم این معلما گذاشتن همون هفته اولی کوه امتحانات رو از سرمون بر داشتن با پیانو (البته ما پیانو که نداریم که با همون کیبوردی که 9 سال پیش واسه داداشم گرفتن میزنم:|) میزنم میذارمش اینجا  :)))

امید وارم بتونم این وعده رو تا قبل از اتمام سال تحصیلی عملی کنم :|



Counting Stars - OneRepublic

-

کورس آهنگ
 
Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، من ، من بی خوابی گرفتم
 
(Lose sleep یعنی بی خوابی گفتن به خاطر نگران بودن از آینده
این معنی خیلی عمیقه حتی بعضی جاها به خای Worry about از
لفظ Lose sleep over استفاده میشه)
 
Dreaming about the things we could be
و به چیزهایی که میتونستیم باشیم فک میکردم

But baby, I've been, I've been praying hard
اما عزیزم ، من من خیلی دعا میکردم
 
Said no more counting dollars
میگفتم که دیگه دلار شمردن بسه
 
We'll be counting stars, Yeah we'll be counting stars
ما ستاره ها رو میشماریم ، اره ستاره ها رو خواهیم شمرد
 
I see this life, like a swinging vine
من این زندگی رو مثل یه شاخه درخت مو دیدم
 
Swing my heart across the line
و قلب من بین این خط تاب میخوره
 
(این هم یه جور اصلاح هست یعنی اینکه بین دو راهی گیر کرده)
 
And in my face is flashing signs
و جلوی صورتم نشانه هایی هست
 
Seek it out and ye' shall find
(به خودش میگه) دنبالش بگرد و تو پیداش میکنی
 
Old, but I'm not that old
من پیرم ولی نه فرسوده
 
Young, but I'm not that bold
جوونم ولی نه گستاخ
 
And I don't think the world is sold
و من فکر نمی کنم دنیا رو فروخته باشن
 
On just doing what we're told
و ما کارهایی میکنم که بهمون گفته شده
 
I-I-I-I feel something so right, Doing the wrong thing
وقتی که یه کار اشتباهی رو انجام میدم فکر میکنم که بهترین کار هست
 
I-I-I-I feel something so wrong, Doing the right thing
و وقتی که یه کار درستی رو انجام میدم فکر میکنم اشتباه ترین کار هست
 
I could lie, could lie, could lie
من میتونستم دروغ بگم، میتونستم دروغ بگم
 
Everything that kills me makes me feel alive
هر کاری که به نظر میرسه من رو میکشه باعث زنده شدنم میشه
 
کورس دو بار تکرار
 
I feel the love and I feel it burn
من عشق رو حس کردم و سوختنش رو هم حس کردم
 
Down this river, every turn
پایین این رود خونه ، سر هر پیج
 
Hope is our four-letter word
امید ما یه کلمه چهار حرفی هست
 
(نکته اضافی:Four letter word یه مفهوم دوم هم داره اکثرا فحش های انگلیسی
مثل F**k ، Sh*t ، Damn و خیلی چیزهای دیگه چهار حرفی هستند پس وقتی
کسی میگه I give/tell you four letter word یعنی همه فحش ها رو نثارتون کرده)
 
Make that money, watch it burn
پول در میاری و به سوختنش نگاه میکنی
 
(همون پول چرک کف دست خودمون)
 
Old, but I'm not that old
من پیرم ولی نه فرسوده
 
Young, but I'm not that bold
جوونم ولی نه گستاخ
 
And I don't think the world is sold
و من فکر نمی کنم دنیا رو فروخته باشن
 
On just doing what we're told
و ما کارهایی میکنم که بهمون گفته شده
 
I-I-I-I feel something so right, Doing the wrong thing
وقتی که یه کار اشتباهی رو ان

جام میدم فکر میکنم که بهترین کار هست
 
I-I-I-I feel something so wrong, Doing the right thing
و وقتی که یه کار درستی رو انجام میدم فکر میکنم اشتباه ترین کار هست
 
I could lie, could lie, could lie
من میتونستم دروغ بگم، میتونستم دروغ بگم
 
Everything that kills me makes me feel alive
هر کاری که به نظر میرسه من رو میکشه باعث زنده شدنم میشن
 
Everything that drowns me makes me wanna fly
هر کاری که به نظر میرسه من رو پایین میکشه باعث پرواز کردن میشه
 
کورس دو بار تکرار
 
Take that money, Watch it burn
پول در میاری و به سوختنش نگاه میکنی
 
Sink in the river, the lessons I've learned
بندازشون توی رودخونه ، درسهایی که من یاد گرفتم
 
(باز هم داره میگه که پول همه چی نیست ولی ایرانی ها یه چیز خوب میگن
"پول شاید خوشبختی نیاره ولی بی پولی قطعا بدبختی میاره" )
 
Everything that kills me makes me feel alive
هر کاری که به نظر میرسه من رو میکشه باعث زنده شدنم میشه
 
کورس دو بار تکرار
 
Take that money, Watch it burn
پول در میاری و به سوختنش نگاه میکنی
 
Sink in the river, the lessons I've learned
بندازشون توی رودخونه ، درسهایی که من یاد گرفتم

ترجمه: کلیک!


پ.ن ها :|

پ.ن: از اونجایی که اصلا حس و وقت ترجمه ندارم پس از اینترنت بهترین معنی را بر گزیدم :| ، منبع ترجمه بعضی جاها توضیح داده بود که خیلیاشونو پاک کردم چون این جا کانون زبان نیست وب دلنوشتس :| و بعضی رو که لازم دیدم باید بخونید که معنی رو بهتر درک کنید نگه داشتم  :))

پ.ن2: نمردیم و سوژه شدن رو هم دیدیم :| یکی از پست های احساسی مو سوژه کردن :| احساساتمو به بازی گرفتن D: ، ولی دمشون گرم خوب بود :))


دیدگاه ها

آواتاز    Bahar Alone میگه:
   ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۰
اغا ما جاست خارجی گوش میدیم...دریافتشو بزار دان کنم:))
فقط این یجوری میخونه..منظورم اینه زیادی مشنگ میزنه:/
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۰
:) از این به بعد لینک میذارم :)
:\
آواتاز    عای عم بــــهـــــار D: میگه:
   ۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۸
چلاسک بازی =))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۹
=)))
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۴
^______^
موزیک
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۴
:)))
آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۹
قشنگه
آواتاز    پاسخ:
   ۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۳
خداروشکر :)
آواتاز    saeede sa میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۲
مرسی چقد خوب بود :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۴
:)
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۱۹
منظورت از حسود ک من نبودم؟ :/

D:

ایش یکی جم کنه اینا رو :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۵
نه من کسیو مخاطب قرار ندادم -_-
D:
چیه این "چلاسک" بازى ها که فقط واسه دخترا نیست :\
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۴
:////

ایش -_-

D:
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۵
|:
D:
P:
آواتاز    Afshin √ میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۳
نخیر یدونس واسه نمونس
بقیه آرین نما هستن فقط باید برن جلو بوق بزنن
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۵
عشقى :)))
یه افشینم که کلا تو بیان نداریم :)
بقیه ا حسودیشونه P:
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۸
@افشین

آرین ریخته تو بیان :دییییییی

D:
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۶
:\
آواتاز    Afshin √ میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۱
بابا سلیقه !!! OneRepublic ♥♥♥ یه بیانه و یه آرین 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۴
عشقى ❤️
یدونگى از خودتونه :)))
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۱
چندباربگم خارجی ندوس عاقا
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۸
یکم برى تو نخش میشى خارجى دوس :)
شرمنده ما خارجى دوس -_-
آواتاز    امیر بهزادپور میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۶
حالمان جا آمد با شنیدنش...:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۸
خداروشکر :)
آواتاز    ɐɹɐɓol •_• میگه:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۹
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۸
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی