×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

سحری سحری ما داریم میایم D:


خوب علنن بنده هم این موقع پیشتونم و همراهیتون میکنم که یه موقع کمبود آرین احساس نکنید  :D

البته الان یکم زود تر پست گذاشتم چون بعدا ممکنه یادم بره  :\

به شخصه این صحنه رو که دیدم له شدم عصن :|

یعنی داغونا داغون -_-

خیلی دلم میخواست همشو بخورم ولی لامصب هم زیاد بود هم دل درد گرفتم :/

شما رو با این صحنه تنها میذارم... -_-

فوتو هم بای می :)  دیگه من عکاس نیستم به بزرگی خودتون ببخشید  :D

-_-


دیدگاه ها

آواتاز    Dr Ahmadi میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۰
نذار بابااا نذااار ازین پستا تو ماه رمضون.....

  :'(
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۴
سعیمو میکنم 😅😑😑😁

:((
آواتاز    elahe sodagar میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۷
خخخ
فک کدی الان دلم میخواد؟
نه
برام مهم نی
نمازوروزت قبول
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۲
خوب دلت نخواد ! من چکار کنم :/
ممنون از شمام قبول باشه
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۹
وایییییی 
آرین 
وای من خواست 
خواست من وای 
با روح و روانم بازی شده 
تقصیر خودمه دور خوندم پست رو واییییی... 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۱
منم اولى که دیدمشون دلم خیلى خواست -_-
آواتاز    رفیق خاموش میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴
 من که اصلا طاقت دیدن این صحنه هارو ندارم 


آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۰
:D
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۸
نوش جون
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۰
ممنون  :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۵
خواهش میشه دوستم ^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۵۷
:|
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۰
تو دقیقا‌چه پدر کشتگی با من‌داری جسارتا؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۱
نه خوب ^_^
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۸
میشه یه سوااال بپرررسممم؟!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۱
فوحش توش نباشه لدفا :|
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۶
دوست عزیزم
در کمال ارامش میگم :)))











کوفت بخوری :))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۲
ممنون واقعا  :|
آواتاز    younes noori میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۵۷
میوه های خوشگلی بودند.......
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۲
خوشمزه هم بودن خدا رو شکر  :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی