×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

درد سر یا درد سر؟ :|


حقیقتا هنوز عصب دست چپم داغونه :| ولى خوب کمى بهتره -_- به حول قوه الاهى دکتر زمانى پانسمان میکرد گفت خوب میشى ،، ولى کى عایا؟ :|

یه دو سه روزیه که دارم روى پروژه مدرک که قراره سایت داروخانه بابام هم بشه کار میکنم و توش هم از bootstrap استفاده میکنم که بیشتر یادش بگیرم و نمره بالاتر واسه مدرک  -_@ 

حالا این مدرسه ها هم باید این وسط پارازیت بدن :/ امتحاناى مستمر شروع شده و من از همین الان واسه این درسا عزا گرفتم :/ :

مطالعات اجتماعى ( حدودا 22 درس ) 😐😐 :|||

عربى ( ده درس ولى معلمش.... ) 

حقیقتا بقیه درس ها هم دست کم نیاز به دو سه ساعت خوندن رو دارن و بارشون هم خیلى زیاده و نمیشه همشونو با هم خوند و کاراى دیگه هم کرد !

ولى من میکنم  :||

در حال گوش دادن skyfall هم هستم الان :|

خیلى هم خسته و بى حال -_-

البته امید وارم بعد از امتحانا تموم شده D:


دیدگاه ها

آواتاز    ツ η!li میگه:
   ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۵
ناراحت نباش تابستون از رگ گردن به ما نزدیکتره :)

skyfall هم لایک گنده ی گنده ی گنده 
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۲
ولی امتحانات ترم از اون هم نزدیک تره  خخخ  D:

ممنون  :)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۸
مطالعااااات:"(((24تا دررس لعنتی

عربییییی ننننع

عوولوووووووووم:"(

یا ابرفررررض دفاااااااعییییی اخ اخ منو یاد بدبختیام انداختییییی

بابا پرووووژژژژه
آواتاز    پاسخ:
   ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۳
اووف مطالعات ما هم 24 درسته -_____
عربیییییییع :"(

من علوم دوست دارم ، از ما که تفکیک کردن به شیمی فیزیک و زیست شناسی  :)

پروژه -_-
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۲
کمک خاستی در خدمتیم
پروژه مدرک و مدرسه ؟نفهمیدم چی شد؟
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۷
ممنون  :)

همین دیگه عنوان هم داد میزنه :)

همشون هستن :| پروژه رو واسه ی مدرک گرفتن مدرسه هم که امتحان گذاشته
فک کنم شما نمیدونید من دانش آموزم هنوز  :)

عربیییییییییییییییییی

متنفرم ازت

آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۷
منم  :|
آواتاز    younes noori میگه:
   ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۴
سخن بزرگان :
درس خوندن بهتر از درس نخوندنه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۸
عجب سخنی ، کمرم شکست  :|

:))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی