×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

خوشحالى بدون هزینه با استفاده از Google translate :دى


با سلامى مجدد!

خیلى وقته میخوام این پست رو بذارم ولى حسش نمیومد خدایى!

خوب همه که با Google و محصولاتش آشنایى داریم! محصولاتى مثل جست و جو گرش و جیمیل و اندروید و...

اما یکى دیگه از خدماتى هم که گوگل ارائه کرده Google Translate هست که میتونید توش جمله ها و یا کلماتتون رو از هر زبانى به هر زبان دیگه که خواستید ترجمه کنید... البته اگه سایتى رو هم خواستید میتونید باهاش ترجمه کنید !!

اما خوب ترجمش اون قدر هم که فکر کنید خوب نیست ولى بهتر از هیچیه !

خوب منم اومدم توى صفحه اصلى گوگل ترنسلیت و آدرس همین وبلاگم رو دادم و خوب نتیجه رو نشون داد

یکم از پست هامو که ترجمشون کرده بود خوندم و خوب به این نتیجه رسیدم که من انگلیسیم از گوگل بهتره  :))

داشتم میخوندم و خوب خندم هم گرفته بود از ترجمه هاى خفنش !

اما وقتى قسمت نظرات رو که دیدم دیگه منفجر شدم !

اسم هارو خیلى باحال ترجمه کرده بود و خوب کلماتى هم که توى زبان آمیانه میگیم رو هم نمیدونست و باحال شده بودن...

توجه شمارو به چند صحنه اى که وقتى دیدمشون فرش رو گاز میزدم جلب میکنم: (برای بزرگ شدن عکس ها روشون کلیک کنید)

از همین تریبون از طرف خودم و گوگل ترنسلیت از خانوم اسپرینگ پاتریکیان معذرت خواهی میکنم  :D

اینجانب ازطرف گوگل و تمامی کارمندانش عذر خواهی میکنم که نتونستند تفاوت بین اسم شما و فصل بهار رو تشخیص بدند :|

و باز هم شاهکاری دیگر از آثار این بانو :\ :

قسمت فوتر پست هرو هم که هیچ رقمه تو کتم نمیرفت! brushing آخه؟؟؟ :|

Arjen ؟؟ جون من Arjen ؟ باور کن توی نرم افزارت که زدم آرین عین آدم بود که :/


و جالب تر از این هم که فوتر وبلاگم!

و کلی سوتی های باحال تر که باهاشون کلی حال کردم و خندیدم!

اگر شما هم یک وبلاگ نویس هستید که 99 درصد هستید! (:|) حتما یه بار اینکارو امتحان کنید حتما خوشتون میاد! حتی اگه از وب خودتون سوتی نگرفتید وب بقیه رو امتحان کنید  :))


Google Translate ممنون که هستی :D

پ.ن: برای عنوان هم از اونجایی که همه معمولا یه سیستمی رو برای رفتن به وب دارن مثلا شما اگه نداشتی الان چجوری اینجایی؟ :/ پس جز هزینه حساب نمیشه :دی


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۷
ببین تا الان یه 6 تایی کامنت گذاشتم باید  به همش با دقت جواب بدی! الان فک میکنی خیلی خوشبختی 6 تا کامنت تو یه روز دریافت میکنی! خخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۱
جواب نصف کامنت هات ":|" بود قاموسا -_-
با این میشه هفتا!
برام خیلى مهم نبوده که بازدیدم چقدره یا چند تا کامنت در روز داشته باشم! کم باشن خوب باشن!
آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۶
واقعا نمیدونم چی بگم!
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۸
-_-
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۲
:-)
اره خیلی چیز جالبیه
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۷
:)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۷
خخخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۷
خخخ :)
آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۱
خخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۷
خخخ :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۲
چه جالب
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۶
:)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۵
تچکرات
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۶
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">