×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

تغییر رنگ و لعاب صفحه اول پنل وبلاگ :)


سلام مجدد :9

اروز کلا خیلی دارم پست میذارم ! خیر سرم شنبه امتحان اجتماعی داریم  :|

این پست یکم متفاوته !  خوب تغییر دادن صفحات وب اگر از منبع نباشه و از طریق مرورگرتون باشه یعنی سورس رو توی مرور گر باز کنید و تغییر بدید ذخیره نمیشه و با یه ریفرش دوباره بر میگرده حالت اولش!

اما اینجا ما برای اینکه بتونیم تغییرات دلخواهمونو ذخیره کنیم از خود بیان کمک میگیریم:D

بیان یه قسمتی توی مرکز مدیریتش داره به اسم "برچسب زرد" که میشه چیزای مختلف توش نوشت و خوب یه قسمت سورس داره که میتونید به برچسبتون افک بدید بول یا ایتالیک کنید یا کد بزنید براش!

خوب ما هم از همین قسمت سورس این برچست زرد که توی پست ها و همین برچسب ها به شکل <> آبی هست استفاده میکنیم!

فقط کافیه سورس پنلتون رو هم بازکنید و آیدی ها و کلاس هایی که بیان استفاده کرده رو ببینیم و دیگه کار درسته و خوب یه متنی هم همینجوری مینویسیم تو برچسب که بشه ذخیره کرد ! :)

خوب منم انجام دادم این کارو و هر وقت میام مرکز مدیریت این شکلیه D:

خوب من خیلی حال نداشتم عوضش کنم و با سلیقه خودم سازگارش کنم برای همین یکم بد به نظر میرسه! و خوب فقط برای اینکه نشون بدم کار نشد نداره D: اینکاریش کردم و برش میگردونم حالت اول چون حس اینکه درست خوشگلش کنم ندارم  :D

خوب اینم نتیجه و اثبات:

این خط های سیاه رو هم خودم زدم چون دیگه دوس ندارم ببینید  :|

اودافظ :|


دیدگاه ها

آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۴
باحاله اما منم جون تو حال ندارم...
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۲
عه : )
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۲
تو روحت عجب باگ خفنی الان زدم پنلم رو ترکوندم
:)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴
هههههه
:)
راه به حالت اول برگردوندنش هم حذف کردن اون برچسب یا تغییر محتواى کداشه  =))))
آواتاز    younes noori میگه:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۰
خوب بود .....
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۲
ممنون  :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۵
(((((((: چه جالب ولی خوب من سردرنیووردم
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۶
:)
: (
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۵
یا روح القدوس این سیاها چیه؟؟؟
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۶
اون پایین پست گفتم که  :|
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸
خسته نباشی مهندس =))))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۰
مرسی  =)))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی