×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

تغییر آدرس! خاطرات جدیدم را به تو میسپارم


درود مجدد ✋

با همه لطفى که بهم داشتین و میدونم به آدرس قبلى عادت کرده بودین و خودم هم عادت کرده بودم ، اما قلبا خیلى دوست نداشتم اون جورى باشه

تو وب بعضى دوستان لینک بودم و خوب واقعا حال اینکه برم بهشون بگم که آدرس تغییر کرده ندارم!

با تمام خستگى هام و خاطره هام با اون آدرس با این آدرس به نوشتن ادامه میدم :)

هر وقت میام یه پست از ته دلم بذارم باید یه اتفاق پیش بیاد و مجبور بشم پست مربوط به اونو بذارم -_-

آدرس جدید، ساختن خاطرات جدیدم را به تو میسپارم...

:)


دیدگاه ها

آواتاز    مَهسا هَسدَم ツ. میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۰
مبارکه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۵
ممنون :)
آواتاز    رادیو عاشقی میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۹
موفق باشید
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۴
ممنون :)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۴
فال حافظه ؟! 
قران منزله ؟!
فرچون تلره ؟!
نمیدونم چه ربطی داشت ، حالم خوش نیست دارم چرت میگم ،
ولی منظورم همون مبارکه و ایناس :|
خدایا شفا :|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۵
به درگاه خدا برات دعا میکنم :)))
ممنون :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۴
بلی به امید موفقیت
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۶
بلى به امید موفقیت براى همه بیانى ها :)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی