×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

بیا بازم...


روز هاى خاطره انگیز ، روزایى که وقتى الان بهت فکر میکنم مو به تنم سیخ میشه ، بیا بازم...

#آهنگ_وبلاگ


دیدگاه ها

آواتاز    fatemeh hajihoseini میگه:
   ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۵
(:
آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۶
:)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۱

من با این اهنگ خیلی خاطره دارم:)

خیلی وقت بود گوش نکرده بودم!

هعی...

آواتاز    پاسخ:
   ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۱
هعى چه از ته دل :)
آواتاز    .....Arefeh ..... میگه:
   ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۳۵
خوشمل بود اهنگت :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۰
گوشاتون خوشمل میشنوه  :)
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۲۸
وات؟
من نمی دونم چی شدم
آواتاز    پاسخ:
   ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۹
اى بابا چى شدى عاخه؟  :)
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۱
قشنگ بود اهنگ
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۳۸
:)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۷
من که یاد کسی نیوفتادم:-)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۳۹
منم یاد کسی نیوفتادم ، یاد خاطره هایی که دیگه تکرار نشدن و خیلی قشنگ بودن افتادم... 
:-)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۴
چرا باید سهم ما از زندگی فقط خاطره های زودگذر و شیرینمون شه چراااا...چرا دیگه دنیا با ما نیس چرا...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۴
آخه چرا واقعا؟  :)
آواتاز    younes noori میگه:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۱
دلم گرفت یاد معشوقم افتادم.
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۴
اى بابا ، هرکى تو زندگیش یه فرد یا چیزى بوده که باهاش خاطره بسازه 😞😢

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی