×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

بسى رنج بردم در این سال سى ،، عجم زنده کردم بدین پارسى


بسى رنج بردم در این سال سى // که بعد ها زنده ماند پارسى

بیاید و کوشید کشانید پارسى // تا در آید زبان بیگانه از زبان پارسى  

25 اردیبهشت بزرگ داشت این بزرگ ، من خودم سعى میکنم که دیگه تا جاى امکان از زبان عربى و دیگر زبان ها در زبان سخن و نوشتار پارسى استفاده نکنم!

گر فردوسى نباشد در میان // شَوَم فردوسى دوم تا چشت در بیاد  :|

+ سعى کنید که زبان پارسى استفاده کنید نه عربى براى مثال ما که دوازده فرقه نداریم که مثلا دیدم بعضیا روى سنگ قبر ها برای زن ها مرحومه و مردان مرحوم به کار میبرن ،، خو آدم عاقل خود کلمه محوم عربیه که وارد فارسى شده حالا تو میای مذکر مونثشم میکنى؟ زبان فارسى هیچ وقت واسه زن و مرد از ضمیر هاى جدا استفاده نکرده و هر دو در یک رده هستند و حداقل کارى میتونی بکنى بنویس مرحوم ، مرحومه چیه عاخه؟ :/

+٢: فردوسى تنها شاعریه که خیلى ازش خوشم میاد ! بیشتر از بقیه  :)  حتى بیشتر از حافظ 


دیدگاه ها

آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۵
خخخخخ ینی رد دادیاااااااا عاخه چرا وبلاگو چرا اینجوریش کردی؟؟

خخخخخخخخخخ

تا ایرانی وجود دارد ، دنیای من پا بر جاست...
خخخخخخ من واقعا حرف ندارم دیگه:///

آهنگ:///

من://////////////////////

تو://///////

فردوسی:-/////////

همیشه حافظ و سعدیو اشتب میگیرم:///

من وبلاگ قبلیت و دوس میداشدم:(الکی مثلا من خارجیم:)))

آواتاز    پاسخ:
   ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۵
کدوم اون سیاهه یا اونى که پرچم ایران پس زمینش نداشت؟
اینم قشنگه که  :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۱
فارسی راپاس میداریم ....البته امتحان فارسی خره
آواتاز    پاسخ:
   ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۰
بعله اون که خرى ما قبله تاریخه  :D
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۵
منم از مولانا خوشم میاد
آواتاز    پاسخ:
   ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۵۰
من نیز  :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۱
خخخخخخخ جالب بود:-)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۱
چشاتون جالب میبینه  :)
آواتاز    younes noori میگه:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۶
به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجااین سرانجام بد داشتیم...........
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۸
واقعا...
واقعا جاى فکر داره...
آواتاز    .....Arefeh ..... میگه:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۵
ولی من از حافظ بیشتر خوشم میاد :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۵
منم از حافظ بدم نمیاد ! فقط خوشم نمیاد که همش عربى میگه !
به هر حال سلیقه ایه دیگه  :)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۵
جاست مولانااااااااا ^___^
رد دادم جدی نگیر :دی
آواتاز    پاسخ:
   ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۷
بله بله مولانا نیز گود هستندى :D
به هر حال فردوسى ایران رو ایران کرد...
منم چند وقتیه رد دادم  :D

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی