×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

برین کنار محبتی نشین! :دی


سلام  :)

اول اینکه من روزه نیستم! دلتون بسوزه  :|  ولی خوب خیلی دلم میخواست بگیرم :)

و از اونجایی ربط داره بگم که وزنم کمه(فک کنم دلیلش این باشه که وعده های غذاییم زیاد ترن ولی میزان غذایی که توشون میخورم کم تر از بقیس!)  و قدمم بلند!(ربط داره بابا تعریف نمیکنم:|) خوب به عقیده بچه های مدرسه قدم یکم بیشتر از حد معمول بلنده! ولی خوب چکار کنم دیگه ژنتیک این چیزا حالیش نیست :/ خوب البته کم خونی هم دارم که این قابل درمانه!

اول ماه اومدم روزه بگیرم دیدم من باید قرص بخورم که! ولی خوب گفتم باشه روزه با آب میگیرم! یعنی فقط در مواقع قرص فقط آب آشامیدنی میخورم !

به مامانم گفتم صاف برداشته میگه نه بابا نمیخواد تو روزه بگیری! کم خونی داری قدتم بلنده خون به مخت نمیرسه میوفتی رو دستمون :/

از اون ور برادر محترم میفرمایند تو اگه روزه بگیری محو میشی نا پدید میشیدیگه نمیشه پیدات کرد  :|

برین کنار محبت نپاشه تو سر و صورتتون :/

خواهر یکم برو عقب تر .. یکم بیشتر.. محبتی میشیااا

برادر شما هم همینطور :|


دیدگاه ها

آواتاز    سونیا .. میگه:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۱
هیچ میدونستی اونایی  که قدشون بلنده احتمال دچار شدن به بیماری خرچنگ توشون بیشتره؟!

نخند برو تو ویکی پدیا سرچ کن :/

یه درد هم به درد هات اضافه شد!
آواتاز    پاسخ:
   ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۱
حرفی ندارم واقعا  :|
آواتاز    elahe sodagar میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۰
خخخخ
قسمتی که مامانت حرف میزنه خیلی خنده داره
ایشالاسال بعد
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۴
:-)
ایشالا  :)
آواتاز    مسافر هستم میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۷
آخی....
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۹
یعنی من نمیدونم چجورى احساسمو تو پاسخ به نظرای تو بیان کنم  :|
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۶
خدا رو شکر رو من نپاچید بااین وضع ک گفتی باس با اسید بشوریم ک هیچی ازمون نمیمونهههههه :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۸
آخه اگه بپاچه روتون سریع تکثیر میکنه فرا میگیرتتون  :/
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۱
منم روزه نیستم ! 
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۳
عه؟

پس بزن قدش  :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۰
ای بابا ارین نزدیک بود محبت بپاچه تودهنم روزم باطل شه ایش زودتربگو
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۳
تو دهنت؟  :|

حواست باشه هاا هر جا بریزه باید با اسید غلیظ بشوریش  :/
آواتاز    ♠Mãh§â♣ ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۰
اینطور ک تو میگی لاغریو قدتم بلنده







لابد تیر چداغ برقی دیگه برادرم؟



:)))))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۲
نه تیر چراغ برق که نیستم :|

دستت درد نکنه واقعا  :|
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۹
من ازبس ازین پستای محبتی گذاشتم بایداسمشونوبزارم محبتی نشین یک محبتی نشین دو الا اخر
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۲
منم زیاد دارم از این سوژه ها
اما پستشون نکردم  :)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۹
منم 6و5دقیقه صب بیهوش شدم دقیقاااا:))))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۰
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۸
منم روزه نیسم سوز به دلت هاهاهاااااااااااااا:)))

منم کم خونی دارم:////

ای بابا دیدی چیشد؟؟؟؟؟؟؟یه قطره محبت پاشید رو لباسم ای بابا خب زودتر بگو برید عقب://///

:)


آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۱
عه تو هم؟

محبت پاشید رو لباست؟؟ تو هم؟ زود باش زود باش
با اسید سولفوریک غلیط بشورش  :))
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۷
خخخخخخخخخخخخ من محبتی شدم حواسم نبود برم کنار
:)
منم ضعیفم اما میگیرم:)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۱
ای بابا خوب برید کار!...

الان باید حموم اسید بگیرید که :))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی