×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

براى اولین بار !


نمیدونم چرا ولى اولین باره که این شکلى ام!

بى حوصله شدم ، اعصابم داغونه ، همه چى هم انگار باهام دشمنه :( حتى آیپدمم داره اذیتم میکنه و هنگ میزنه 😑😡😡😣😣

امروز ظهر ساعتاى یازده با چند تا از فامیلا رفتیم ماهان ! اونجا هم یکم با خانواده بحثم شد ! دوباره امروز عروسى برادر زن داییم بود که اصلا جون تو بدنم نبود که برم ! فقط برادرم رفت و مادر بزرگم و بابا بزرگ !! 

هم حس بدیه هم رو مخه هم اذیت میکنه هیچ کارى حس انجامش نیست و بد تر از همه این که من نمى تونم بروز بدم ! 

و با این حس گند توى خدم زندانى شدم...! 

من کلا تو زندگیم هر روز حس هاى داغون دارم ولى نمیدونم چرا جلو این یکى کم آوردم ! 😞😞 

خیلى بده که از تو داغون باشى و بسوزى ولى ظاهرت خندون باشه و همه فک کنن که شادى و زمانى که حرفى از غم میزنى و یا تو رفتارت میبینن میگن چرت میگه و نگا اصلا قیافش هیچى نمیگه...

تا حالا من از این پستا نذاشته بودم ( خودم بدم میاد از این نوع حرف زدن و آه و ناله کردن ) ولى نمیدونم دیگه نمیتونم شاد باشم...

شاید این ظاهر بى غم و شوخ داره رنگ و روى اصلیه درونمو میگیره...

شدم مثل قضیه اون دلقکه...


دیدگاه ها

آواتاز    ツ η!li میگه:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۴
بیخیال بابا...کلا آدمای شاد همیشه همین غمو دارن...غمه اینکه همه فک میکنن غمگین شدن بلد نیستن...

راه حلش اینه که جلوشون گریه کنی تا اوج فاجعه رو بفهمن... البت واسه پسرا کار ساز نیس:/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۲
پسرا :/

والا چى بگم
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۰
خیلییییییییی خوب درکت میکنم

یا از بازشدن مدرسه هاس یا عاشق شدی والسلام:))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۲
هیچ کدوووم >_< 
آواتاز    مهســـــــــــــا ... میگه:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۷
😁
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۳۳
:|
آواتاز    پاتریک (: میگه:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۶
قضیه دلقکه ...
همون ناله نکن پسر ! تو محکم تر از این حرفایی ... ^___^
غمت نباشه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۳۳
نه اون دلقکى که هرکى ناراحته میاد پیشش شاد میشه ، ولى خد دلقکه از همه ناراحت تره و هیچکى نیست شادش کنه...

:(

براى اولین بار غمم خیلى هست و میدونم این نمیگذره...

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی