×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

اولین Contest عمر المپیادیم D:


سلام :)

امروز کلاس داشتم بعد یکی از همکلاسیا که سطحش بالاتر از ماست و سال قبل قبول نشده و واسه امسال میخونه گفتش که امروز توی سایت AtCoder.jp کانتست هست و برو کانتست Beginer اش رو بزن (حالا این بیگینرش هم همچین آسونی نیستا :| )

اصلی ترین سایتی که معمولا همه میگن و خودشونم سوالاشو میزنن و Context هاش رو هم میزنن Codeforces.com هست که سایت اصلی هم هست در واقع اما سایت های دیگه رو هم میتونیم سوالاش رو بزنیم مثل سایت ProjectEuler.net که من از این یه ده تایى سوال زدم ولی خوب خیلی کم فعلا سایت های دیگه ای هم خهستن که بی خیال گفتنشون میشم D:

خلاصه گفت که امروز ساعت 4 تا 6:10 کانتسته و برو بدتش آقا ما هم ساعت 3 خسته رسیدیم خونه و تا ناهاری خوردم شد 3 و نیم 3 و چهل و پنج اینا بعد رفتم تو اتاقم دراز کشیدم نمیخواستم بخوابم چون کلی کار داشتم ولی لعنتی چشمام باز نمیشد که یهو یادم اومد کانتست دارم و با موبایل رفتم تو سایته ثبت نام کردم و سوال اولشو دیدم ، دیدم نمیشه باید کامپیوتر رو کشید بیرون یه نگاه به ساعت زدم ساعت 5 دقیقه به 5 بود و من موقعی رفتم کلا 1 ساعت و ده دقیقه وقت داشتم

ثبت نام کردم و تا فهمیدم چی کجاست یه 10 دقیقه ای طول کشید و رفتم تو کانتست

کانتست این جوری بود که 4 تا سوال بود که به ترتیب اسم سوالا رو یادم نیست اما سطح سوالا اینجوری که 1 سوال سطح A یعنی آسون ترین سطح یکی B یکی C و یکی D بود که به ترتیب هم سخت میشدن  تا من به سوال A رسیدم و خوندمش و ترجمش کردم که این مورد خیلی طول نکشید هم یکم گذشت

منم سریع اومدم کدش رو زدم و سورس رو کپی کردم و تو سایت Submit اش کردم و با اولین سابمیت Accept شد و منم ذوق زدم D: و رفتم سوال سطح B و اونم درک کردم و کدش رو زدم و باز بردمش رو سایت و سابمیتش کدم ولی :

Wrong Anser :WA

در عجب بودم! یک با کدی که زدم ور رفتم و اشکالاتی که فکر میکردم داره رو بر طرف کردم ول زدم و بازم WA داد :||

هر جور میدیدم کدم درست بود! حتی خودم تست که میکردمش جواب درست میداد و حتی مثال هایی که خودش مثال زده بود رو گذاشتم و جواب درست میداد ولی نمیدونم چرا قبول نمیکرد ازم..!

کلا یه جوریه که کد و برنامه نویسی گاهی با من چپه!

توی کلاس هم گاهی اینجوری میشه و معلم یا بچه ها میگن خوب تو باگ زدی نمیدونی کجاست ولیب وقتی خود معلم میاد و میبینه باگ نداره صحنه دیدنیه :دی

چیه بار دقیقا کد معلم رو که خودش زده بود و جواب درست گرفته بود رو دقیقا کپی کردم و تو کامپیوتر خودم زدم باگ میخورد :||||

خودش روانی شده بود D:

خلاصه..

اگه زود تر میومدم سر کانتکست احتمالا  تا والو حل میکردم!

البته این اولین کانتست عمرم هم بود فراموش نکنم! :دی

+خیلی حرفا برای نوشتن و گفتن دارم که بعضیاشون تو قالب پست میگم و کامل نمیشن و پیش نویس میشن و وقت نمیکنم کامل کنم و پست کنم و دیگه پست نمیشن گاهی! یا دوست دارم بم بعضی حرفارو ولی پشیمون میشم! بعضیاشونم حسش نیست D: بعضیاشونم وقتش :)

+ شرمنده که نمیتونم بیام وب هاتون و نظر بذارم یا بخونم ، حلال کنید دیگه D:


دیدگاه ها

آواتاز    الی .  میگه:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۳۵
نه بابا به المپیادت برس ما حلالت میکنیم :دی
اتفاقا دوس دارم پست بذاری ولی خب سرت شلوغه و نمیذاری. از پستت هم هیچی نفهمیدم آرین :دی وای موفق باشی کلللی :))
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۷
ممنون :دى
لطف دارى و این صوبتا :)) خودمم دوست دارم ولى نمیشه :( ، ممنون :)
آواتاز    nily .. میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۷
چه همه چی خفنه! D:
موفق باشی! ^_^
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۷
:دى
ممنون :)
آواتاز    آندرومدا :) میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۱۶
فوش میده فک میکنه ما نمیفمیم :/
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۷
:| D:
آواتاز    .. Elcerodito .. میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۱۵
سلام
فکر کنم ProjectEuler.net بود منظورتون.
یه سوال..
تو این مسابقات آیا مهمه که به زبون خاصی کد بزنید یا تو انتخاب زبان آزادید ؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۲۰
آره درسته .net بود
فکر کنم ازادید مثلا توى code forces میتونید کامپایلر رو بر اساس زبونى که میخواید کد بزنید استفاده کنید ، ولى خوب غالبا از ++C استفاده میکنن چون بیشتر کسایى سوالاى این جور سایتارو حل میکنن یا المپیاد دبیرستانى میخوان بدن یا در مسابقات دانشگاهى acm میخوان شرکت کنن یا از این قبیل که با سی پلاس پلاس هست
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۲۷
پست به شدت تخصصی بود :|
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۲۱
به شدت :دیییییى
شما که متخصصین اقای سر به هوا :)
آواتاز    tahi :D میگه:
   ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۵۲
به به ^^
خعلی خوبن اینا
آواتاز    پاسخ:
   ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۲۱
بعلى خیلى خوبن :)
آواتاز    ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) میگه:
   ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۰
از اینایی که میگی ریاضیش نیست؟
آواتاز    پاسخ:
   ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۴
نه واس المپیاد کامپیوتریاست D:
نمیدونم شاید برا ریاضیا به صورت حل سوال راضی باشه!
ولی ندیدم بچه های ریاضیمون از اینکارا بکنن ولی خوب برای المپیاد کامپیوتریا خیلی مهمه که این نوع سوالارو حل کنن و بعد کدشو بزنن!

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی