×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

اندر احوالات شنبه صبح D:


سلام :)

امروز هم یه امتحان دیگه رو پشت سر گذاشتیم واقعا ! : |)

امتحان مطالعات اجتماعى که بیشترین صفحه و درس هارو داره واقعا خوندنش به اون سوالاى توى امتحان نمی ارزه -_-

تازه خیلیاشم یادت میره :D

اما خوب دادم :)

مثل اینکه گفته بودش که از درس دوازده یا چهارده تا درس بیست و چهار 17 نمره دارن و بقیشون تا درس 1 کلا رو هم 3 نمره دارن !

منم دیروز و پریروز از در 15 شروع کردم به خوندن تا 24 اومدم ولی دیگه از یک تا چهارده رو زورم میومد بخونم :|

آخه واسه سه نمره 14 تا درس نامردیه خدایى  -_-

برا همین از 12 تا 9 رو خوندم بقیشو هم رو خونى کردم یه یکى دو تایى هم نخوندم! خداروشکر میکنم که نخوندم :D

چون تو امتحان نبود :))

حالا فردا قرآن داریم :/ بدون فاصله نامردا گذاشتن -_-

یه فرم هم دادن واسه این که ما و خانواده پر کنیم در باره مدرسه و معلما و اینا بعد گفتن فردا نیارین فورمارو نمیذاریم امتحان بدین  :/

همین حرف باعث شد که تیک هاى مربوط به مدیریت مدرسه رو روی بد و ضعیف بزنم  :D

خیلى زورم گرفت خدایى @_@

میخواستم پستم یه جور دیگه باشه ! ولى خوب حرف زیاده و منم که وراج : )))))

پست بعدى اینشالاه :/


دیدگاه ها

آواتاز    sheida gaf میگه:
   ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۴
جیییییییییغ ای خداا چرا انقد این شانس من پشگلیههههه :|
مطالعاتتتتتتت پشگل افتاده رووووز آخخخخخخخرر
آواتاز    پاسخ:
   ۱۰ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۹
اوه  :|
آواتاز    younes noori میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۵
جالب بود
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۰
چشاتون جالب میبینه  :)
آواتاز    بهار خادمی میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۲
وای وای وای نگو که امروز مطالعاتو دادم!! 
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۲
اوف -_-
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۵
ماعم قران داریم فردا:"(من هنوز خستگی علوم از تنم در نرفته عصن یه روز وقت ندادن اونوقت واس املا 1روز فاصله گذاشتن:///

برنامه ریزی امتحانیشون از پهنا تو پانکراسشون:///

آورین من از الان خودم و برا مطالعات تجدیدی میدونم خیییلی حجمش زیاده یه روزم وقت دادن مگه میشه؟مگه داریم؟؟؟


آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۲
دقیقا مثل ما ، املا یه روز فاصله زدن :|
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۷
دیگه امتحانا دارن تموم میشن خداروشکر:)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۰
آره :)
آواتاز    bahar ... میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۴
((((((: »موووفق باشی
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۴
ممنون :)
همچنین : )
ولى چ ربطى داشت :/
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۹
منم همیشه نیت پستم با پستی که مینویسم فرق داره :)))
خوشحالم خوب دادی :)))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۴
عه؟ پس در این مورد تنها نیستم! : )
^_^
آواتاز    برنامه نویس جوان میگه:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۶
خخخخخخخخخ
آواتاز    پاسخ:
   ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۹
:)

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی