×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

از اذیت هاى بیان تا تغییر آدرس


بعد از این همه مدت که این وبلاگ رو درست کردم و فک کنم دیگه دو سال رو شد یا به زودی میشه و کلا ریش سفیدی شده واسه خودش تو بیان و کلى خاطرات و غیره...

اصل موضوع رو گم کردم!

آهان تو این همه مدت بنده در همون روزى که این بلاگ رو با این آدرس به ثبت رسانیدم دقیقا از دقیقه درم ثبت این وبلاگ تا کنون از آدرس مذکور ناراضى بوده ام :|

و دقیقا از همون دقیقه دوم تا کنون سعى بر تغییر آدرس داشته و در خواست ها به بیان داده ولى قبول نمیکردند :|

تا اینکه پریروز در خواست داده و دیروز که به نگاه خویش جامع عمل پوشانیدم دیدم بهههه امکان تغییر آدرس برام فعال گشته است

اما اکنون همچینى دلم نمی آید آن را تغییر دهم :-/

آخر شما هم به این آدرس عادت نمودید

در وبهاى دوستان آدرس ها که داریم

همه یک شبه به باد خواهند رفت!؟ :|

عاخر بیان تو میمردى همون روز دوم درخواست این حقیر رو قبول میکردى؟

من یک سال و نیمى هست که دارم این جانب رو جر وا جر میدهم و به بیان در خواست ها داده ایمیل ها ارسال کرده و تیکت ها نوشته که چرا درخواست تغییر آدرس من را هى رد میکنید نکبت ها؟ :\

شاید من دویست بار این بلى که موقع تغییر آدرس میگه اگر تخییر بدى تو موتور جست و جو رفوضه میشی و اینور له میشی و اون ور له میشى رو فشرده باشم :|

حتى همان اوایل رفتم وبلاگ جدیدى را به آدرس my-world.blog.ir ثبت نمودم اما دیدم که چه فایده الان همه اینو میشناسن که :|

پس اون وبلاگ بد بخت هم یک سالیست که خالى مانده :-@

حال نظر شما خواننده گرامى که بعضى هاتون یک سال و بعضى بیست وچهار ساعت است که این حقیر را میشناسید چیست عوض کنم یا همین خوب است!؟

فقط زود تر بگین تا بیان پشیمون نشده :-\

:)


دیدگاه ها

آواتاز    •°*”˜♫ raha ♫˜”*°• میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۴
دنبال شدین
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۵
:)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۵
به نظر من خوبه :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۵
:)
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ .... میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۵
خوبه بابااااااااا ما ک غریبه نیستیم:)))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۶
غریبه نیستین شما :)))
ولى اسمش همچین بهم نمیچسبه :)
آواتاز    بهار پاتریکیان D: میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۰
خوبه همین ولی بازم هرچی عشقت میکشه بزار :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۲
:)
آواتاز    بق بقو میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۹
آدرستون خوبه چشم بهش عادت کرده :)
من  اوایل وقتی zizi رو میبینم یاد وب زیزیگولو میفتادم :| :دی
اما بعد که ادامه آدرس رو میخوندم میفهمیدم وب شماست :)
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۴
خوب الان عوض کنم یا نه؟ :|
آواتاز    مَهسا هَسدَم ツ. میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۲
نه عوض نکن 
این که خوبه :))
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۶
خوبه؟
یه آدرس تو مایه هاى عنوان باشه بهت نیست؟ :)
آواتاز    Lady cyan ※※ میگه:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۲
^_^
به نظر من عالیه
آواتاز    پاسخ:
   ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۴
من از این به بعد اسم شمارو میذارم لیدى مثبت :)))

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی