×
Music: Yanni - Felitsa | گذاشته شده در 96/07/23 

دنیاى من

دنیای من ، دنیاییست دور از زمین

احساسات نصف شبی!


سلام :) خواهشمندم کلا هر وقت آهنگی رو اول پست گذاشتم قبل از رجوع به متن اول آهنگو پلی کنید |:) (البته بعضی اوقات سیا خیلی عر میزنه:| )

بیدار مونده بودم که وینوزمون آپدیت کنم و در کمال رو مخی آپ دیت نمیشه و چی بهتر از نوشتن به جاش.. :)

درسته خیلی وقته ننوشتم ولی میومدم میخوندموتون :) خامشون حتی :دی

Alive - Sia - DownloadLink

اتفاقا این اخیر گاهی غم اگیز گاهی شاد گاهی ناراحت کننده و.. بودن

1- این بخش به دلیل مخاطب دار وشخصی بودن مخفی شده است

1- خوب این چیزیه من معمولا نمیگم اما خوب هر روز بهش فکر میکنم کاش اصلا اتفاق نمی افتاد کاش میتونستم زود تر فراموش کنم اما نمیشه و تا میام یه ذره آروم شم میاد یه بار اعصاب خوردی و عذاب وجدان میزنه تو سرم ، البته واقعا هیچ چیزی هم نبود که بخوام خودمو مقصر بدونم هیچی واقعا ولی نمیدونم چرا اون نمیخواد تمومش کنه... بی خیال شو ، سعی کن درک کنی منم حس خودتو دارم ، تا آخر عمر که نمیتونی این وضعیت رو ادامه بدی :) معذرت میخوام که دوسِت داشتم و داشتی... (مخاطب دار)

2- تسلیت به همه خانواده های شهدای حادثه تهران واقعا غم بزرگیه... واقعا متنفرم از اینکه حالا این اتفاق وحشیانه رخ داده همش حذب های مختلف سیاسی به هم بد و بیرا میگن و انگار سر هم کینه خالی میکنن... جالب تر اینه که همه کشور ها هم (حداقل ابر قدرت های دنیا) نشستن دارن حملات تروریستی که به کشور هاشون میشه رو تماشا میکنن مثل این میمونه دو تا خلافکار بیان تو خونت همه چیو بزنن بشکنن آتیش بکشن و بدزدن و تو یه صندلی بذاری و تماشا کنی و فقط واسه اموالت تاسف بخوری و ابراز همدردی کنی! این مورد واقعا خیلی جای بحث داره...

3- اینکه چند تا چیز باشن که بخوای ادامه بدی اما وقت همه شونو نداری خیلی بده ، همشونم مورد علاقه !

4- المپیاد ریاضی و کامپیوتر و خوندن براشون رو خیلی دوست دارم اما خیلی اذیت کنندست وقتی بچه های المپیادی میگن دیگه نباید به فکر نمره های طول سال و حتی ترم باشی...

5- البته میتونم ورزشو هم انتخاب کنم و کلا بزنم توی خطِ حرفه ای والیبال مخصوصا که هم شرایط فیزیکی هم تجربه قبلیشو دارم اما خوب موفقیت تحصیلی رو پیشتر دوست دارم !

6- از این حالت سردرگمی و دو دلی و بی راهنمایی و کوفت و زهرماری که دارم واقعا بدم میاد!

7 چه میشه کرد باید ساخت و گذر کرد! :)

8- شخصا دوست دارم آهنگی که گوش میدم معنی دار باشه و معنیشو بدونم (اگه به زبان دیگه ای باشه) از آهنگ عاشقانه ای که ریتمش خوب باشه بدم نمیاد! اما از بعضی آهنگای اراجیف چرا :) (البته کاکو بند چون اصلا معلوم نیست چی میگن اراجیف حساب نمیاد :دیییی)

9- همیشه سعی کنید بخندید! این که همش اشک آدم دم مشکش باشه گاهی خیلی اعصاب خورد کنه آدم باید یکمم مقاوم باشه نه اینکه تا باد اومد گریش بگیره :) (البته بعضی موقع ها خوبه ولی کلا...)

10- سعی کنید گاهی فقط درک کنید شاید بی دلیل ، همین :)

+ اگه این پست فاز غم هم داشته باشه هیچ دلیلی به اینکه الان خنده به صورتت نباشه نمیشه |: :))))


دیدگاه ها

آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۵
نه درست شد داداش ...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۷
:)
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۷
دیروز قالبت درست لود نمیشد .
منظورم این بود که قالب به هم ریخته میاد بالا ...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۲
حدس زدم راجب قالبم باشه ولی دیدمش مشکلی نداشت!
هنوزم مشکل داره؟
آواتاز    آقای سر به هوا ... میگه:
   ۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۹
قالب به هم ریخته آرین ...
آواتاز    پاسخ:
   ۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۸
...
آواتاز    nily :) میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۲
2.این طرز فکر عالیه...! کاش همه اینطور باشن

8. کاکو بندD:

+ :)))))))))
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۰
:)
D:
:))))
آواتاز    Or bit میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۰
:)))
خیلی وقت بود ننوشته بودی واقعا!
دلمون تنگ شده بود!
اوووم
برای ادمی مثل من که همیشه موزیک دور و برش پلی عه سخته بخواد وسط اوج یه اهنگ قطعش کنه و موزیک پست رو پلی کنه :)) ولی پلی کردم و خیلی خوبه!
ممنون!
واقعا مشخص نیست توی این کشور چی میگذره!سردرد میگیرم وقتی فکر میکنم بهش!
اتفاقای اخیر خیلی ناراحت کننده بود...
راجب المپیاد ها هم که هیچی نمیتونم بگم!
نیمی از ما دچار سردرگمی هستیم و واقعا من خودم نتونستم راهی براش پیدا کنم...!
کاکو باند که گوش میکنم تا چند ساعت معنی کلمه ها گنگ میشن :|||
سعی میکنیم درک کنیم :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۷
:)
اره تار عنکبوت گرفته بود اینجا :دی , ممنون منم دلتنگ بودم :)
بد چیزیه ..
من موندم چجوری کنسرت میذارن |:
مرسی :دی :)))
آواتاز    S҉A҉H҉A҉R҉ ... میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۵
سیارو دوس دارم😍


منم تسلیت میگم😢خیلی بده ادم با عکسا و فیلمایی دیده واقعا دووم نمیاره و بغض میکنه چه برسه به بچه ها و خانواده هاشون صبر بده خدا و لعنت کنه مسببشو


منم والی میرم:)ولی خب بیشتر تفننی میزنم نه جدی و از تابستون قشنگ میرم سرش ولی بنظرم واسه تفریح عالیه تو دوران مدرسه بتونی دل بکنی مث من بزاریش کنار میتونه خوب باشه :)


هی حس میکنممم مورده نه و با من بود هی خوندم هی بخودم گرفتم نمیدونم چرا:////با من نبودی نه؟😃😃😃

آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۵
هعی چی بگم...
والیبال خیلی خوبه :)
نه مورد یک فقط مخاطب دار بود بقیشون کُلی بودن :دی
آواتاز    الـ ـی میگه:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۲۱
۵. به نظرم ورزش خیییلی هیجان انگیز تره و راه موفقیتش هم هموار تر! مخصوصا والیبال و گشتن کشورهای دنیا. من اگه استعدادشو داشتم حتما ورزش رو انتخاب میکردم. فک کنم رسیدن به درامد خوب هم تو ورزش راحت تر باشه :)
چون کلا ربطی به سن نداره زیاد. فقط استعداد و تمرین خیلی مهمه :)
ایشالا هر چی صلاحه پیش بیاد :)
آواتاز    پاسخ:
   ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۲۷
اره خیلی سر این موضوع هم سرزتشم کردن :دی
ولی خوب شیرینیه المپیاد رو واقعا دوست دارمدرسته که حتی اخرش معلوم نیست قبول بشم یا نه ولی قشنگه
کاش میشد هم خدا هم خرما -_-

ارسال دیدگاه


شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید   :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی